קבוצת הנוער מתארחת אצל הקבוצה מנתניה במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל לנוער. במפגש הקודם בין הקבוצות, הצהובים ניצחו במשחק הביתי 0:1 בזכות שער של גיל בן שלוש. החניכים של גיא צרפתי כרגע נמצאים במקום ה-2 בטבלה כשהפער מהפסגה (מכבי פ״ת) עומד על 3 נקודות. מנגד היריבה מגיעה למפגש מהמקום ה-11 בליגה. צרפתי בחר ביצע שינוי אחד מהמחזור הקודם כשנדב נידם קיבל את המקום בקישור במקומו של עידו שחר.

דניאל פרץ, מייקל צ׳ילאקה, אלון שטרוזברג, יואב הופמייסטר, תומר מכלוף, תמיר גלזר, עמרי רם, נדב נידם, אדוארדו גררו, בר כהן וטל יגודייב.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה שקולה יחסית אך נתניה הם אלה שאיימו ראשונים על השער. בדקה ה-10, חלוץ הקבוצה, ראם ג׳והג׳אה, קיבל את הכדור בצד ימין של הרחבה, הוא התקדם מעט ובעט כדור שטוח לפינה שהלך החוצה.

בדקה ה-20 הצהובים איימו על השער. עמרי רם מצא את בר כהן בצד שמאל של הרחבה, הוא ביצע הטעייה על המגן ושחרר בעיטה מסובבת ברגל שמאל שנקלטה אצל עמית מריג׳ן. הדקות חלפו ומכבי החלה להשתלט על מרכז המגרש וזה בא לידי ביטוי בדקה ה-28, אדוארדו גררו ניסה למצוא את עמרי רם ברחבה, אך הכדור נבלם ברגע האחרון, הריבאונד הגיע אל בר כהן שבעט מקצה הרחבה אל הרשת החיצונית. בדקה ה-32, לאחר ערבוביה ברחבה הכדור הגיע אל גררו שבעט אל המסגרת, אך הכדור נבלם על ידי שחקן הגנה של נתניה.

בדקה ה-35 זה נכנס. בר כהן קיבל את הכדור ברחבה, הוא הקפיץ מעל שני שחקני הגנה ומסר באלגנטיות אל אדוארדו גררו שבעט בנגיעה פנימה. 0:1 למכבי. החניכים של גיא צרפתי המשיכו ביכולת הטובה כשלאחר 3 דקות הגיע גם השער השני. שוב גררו כבש ושוב כהן היה אחראי על הבישול. הקשר קיבל את הכדור במרכז והכניס כדור עומק בין שניים אל גררו שבנגיעה שחרר בעיטה חזקה שפגשה את הרשת. 0:2 למכבי. רגע לפני הירידה למחצית, מכבי תקפה מצד שמאל. טל יגודייב הרים כדור לרחבה, בר כהן שחרר בעיטה שהלכה מחוץ למסגרת.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה עם הזדמנות לזכות המארחים. חלוץ נתניה, ראם ג׳והג׳אה השתלט על הכדור ברחבה ומ-5 מטרים שחרר בעיטה שהלכה אל המסגרת, אלון שטרוזברג היה במקום לבלום את הכדור ולמנוע את השער המצמק. הדקות חלפו והמשחק מעט התאזן כשרובו התנהל במרכז המגרש.

בדקה ה-65 נתניה הגיעו למצב מסוכן. עמית יעקב, הקשיט כדור עומק מעל ההגנה, דניאל פרץ הקדים את חלוץ נתניה והוא הצליח להדוף את המצב המסוכן. עשר דקות חלפו וגם הגיע השער השלישי. הפעם בר כהן היה בתפקיד הכובש וגררו בתפקיד המבשל. החלוץ השאיר לקשר שמסף הרחבה בעט כדור מדויק לפינה הימנית. זה כבר 0:3 למכבי. בדקה ה-78 נתניה ניסו לחזור למשחק אך ללא הצלחה. איאד חאג׳ קיבל את הכדור בתוך הרחבה, הבעיטה שלו הלכה החוצה.

בדקה ה-84 מכבי חזרה לאיים. רווה אסייג, שנכנס כמחליף נשלח בכדור נהדר קדימה. הוא נכנס אל הרחבה אך הבעיטה שלו הלכה מחוץ למסגרת. בסוף המשחק התוצאה נשארה 0:3 למכבי.