זה לא עוד משחק נגד הפועל ב"ש. מכבי תל אביב, האלופה הנכנסת, תארח ביום שני הקרוב (21:00) את האלופה היוצאת למשחק במסגרת המחזור ה-30 של ליגת ג'פניקה.

החגיגה תחל עוד לפני פתיחת המשחק, כאשר האווירה באיצטדיון צפויה להיות יוצאת דופן, כשבין היתר מתוכנן מופע גדול ביציעים, שיכלול תפאורה ייחודית לקראת העברת השרביט.

בנוסף, לראשונה העונה תעלה הקבוצה עם פאץ' האליפות החגיגי על גבי תלבושת הבית הצהובה  – כאשר משריקת הפתיחה כולם יהיו עסוקים בדבר אחד: המשך העונה האדירה של מכבי.

אזלו הכרטיסים, נפתח "ריסייל"
בעקבות העובדה כי אזלו הכרטיסים, ועל רקע הביקוש הרב, הוחלט לאפשר לבעלי מנויים באצטדיון (מזרחי ומערבי עליון/תחתון) שלא יוכלו להגיע, להציע את המקום המופיע במנוי למכירה דרך המועדון. במידה שהכרטיס יימכר בעל המנוי יקבל זיכוי בסך 40 ש"ח לכרטיס האשראי שלו.

שימו לב: מספר הכרטיסים שאפשר יהיה להציע למכירה דרך המועדון מוגבל 

איך זה עובד?

בעל מנוי שלא יוכל להגיע מסיבות שונות, מתבקש לכתוב מייל לכתובת maccabi@leaan.co.il והיום (ראשון) עד השעה 18:00 נציג יחזור אליו/ה ויבצע וידוא וזיהוי.

לאחר שהזיהוי יתבצע יתבקש בעל המנוי לתת את פרטי כרטיס האשראי אותו הוא רוצה לזכות (כרטיס ישראלי בלבד), במידה שהמקום שלו יימכר למשחק.

כרטיס האשראי יזוכה ב-40 ₪ עד יום חמישי, ה-18.4, בשעות הערב.

במידה שמקום מושבך לא נמכר ועדיין פנוי, נציגינו ישיב את המשחק למנוי שבבעלותך.

אם הצעת את מקום מושבך למכירה והוא נמכר, לא תוכל/י לקבל את המקום בחזרה למשחק זה.

שימו לב:

  • במידה שבעל המנוי מציע את מקומו, כרטיס המנוי שבידו מתבטל למשחק מול הפועל ב"ש שיתקיים ב- 15.4.19 ולא יהיה ניתן לעשות בו שימוש.
  • לאחר שהכרטיס נמכר לא יהיה ניתן להשיב את המושב לבעל המנוי.
  • כל פניה מטעם המוכר (בעל המנוי) יכולה להיעשות עד יום ראשון 14.4.19 בשעה 18:00, פניות שייעשו לאחר מועד זה לא יטופלו.
  • לא יינתן החזר כספי במזומן