מכבי תל אביב תארח מחר (שני, 21:00) את הפועל ב"ש למה שיהיה גם מפגש בין האלופה הנכנסת לאלופה היוצאת במסגרת המחזור ה-30 של הפלייאוף העליון בליגת ג'פניקה. היום (ראשון) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה התייחס המאמן ולדימיר איביץ' למה שצפוי לו ולשחקניו מול הדרומיים.

על חשיבות המשחק:
"עבורנו כל משחק היה משחק העונה עד כה. מהמשחק הראשון נגד מכבי חיפה ועד המשחק האחרון נגד מכבי נתניה. מחר נשחק נגד קבוצה איכותית, שמדורגת שנייה, וזו הקבוצה שזכתה באליפויות בעונות האחרונות וראויה לכבוד. יש להם שחקנים איכותיים, אנחנו מצפים למשחק קשה. המטרה שלנו בכל משחק היא אותו הדבר, לנצח ולקחת את הנקודות".

על כך שמכבי עדיין ללא הפסד:
"זה תענוג להישאר באפריל ברמה הזו. זה תענוג עבורי, עבור השחקנים והאנשים שעובדים במועדון. זה משהו שהשחקנים השיגו עד עכשיו, הם נלחמים בחודשים האחרונים וזו העבודה שלהם קודם כל. השחקנים הם אלה שיש להם את החלק הכי גדול בהצלחה".

בוידאו: קטע מפתיחת האימון המסכם לקראת ב"ש. צפו:


על חלוקת הדקות עד לסיום העונה:
"בטוח שהרבה שחקנים ישחקו עד לסיום העונה. השתמשנו בהם בתחילת העונה, זה תלוי בעמדות. כל השחקנים מקצוענים ועובדים קשה, גם כשלא שיחקו. הם דחפו את החברים שלהם כי כולם יודעים שאני עוקב אחריהם באימונים. עבורי חשוב איך השחקנים עובדים במהלך השבוע וכולם נלחמו על מקומם".

על שינויים בסגל לעונה הבאה:
"דיברתי עם כולם ועם ההנהלה והצעתי דברים. מה שהצעתי אשאיר לנו, כי זה משהו שנוגע למועדון. אני רק יכול להגיד שאני מאוד מרוצה מהשחקנים שלי. יחד עם זאת, אם המועדון רותה להצליח להתחרות גם במסגרת האירופית אז צריך לשפר דברים והמועדון יודע מה דעתי על זה ומההעמדות ההכרחיות. אנחנו עובדים".

על מצב הכשירות של מיכה וצ'יקו אופואדו:
"שניהם לא יהיו איתנו מחר. מיכה יחזור אולי במשחק הבא, נראה איך הוא ירגיש. צ'יקו עם בעיה בקרסול, משהו ברצועות ואנחנו צריכים לחכות לראות מה איתו. אני מניח שבימים הקרובים נדע האם ישחק עד לסיום העונה או לא".