קבוצת נערים א׳ של המועדון עשתה הישג גדול לאחר התיקו 1:1 בדרבי התל אביבי במסגרת המחזור ה-27 בליגה. 3 מחזורים לסיום, החניכים של אליעזר בן אהרון הבטיחו מעשית את תואר האליפות בעונה יוצאת מן הכלל. הפער מהמקום השני (מכבי פ״ת) עומד על 9 נקודות כשנותרו עוד 9 נקודות בקופה, אך לצהובים יש מאזן הפרש שערים של פלוס 35 מאשר היריבה מהמקום ה-2. בכך בעצם הקבוצה הבטיחה מעשית את תואר האליפות.

מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, התייחס להשיג המשמעותי ותיאר את הדרך שהוא והקבוצה עברו: ״אז היה לנו דרבי טיפוסי עם יתרון בולט שלנו כמעט בכל פרמטר. למרות שלא ניצחנו את האליפות הבטחנו אותה היום באופן מעשי. עם 9 נקדות הפרש ופלוס 35 ביחס השערים כשנותרו 3 מחזורים. אז בעצם לא ניתן לשנות את הסוף הטוב בסיפור שלנו בעונה המאתגרת ביותר שלי כמאמן בשנים האחרונות. נשארו לנו 3 משחקים והמטרה שלנו לסיים את העונה בצורה יפה״.

27 משחקים מתוכם 21 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו ו-3 הפסדי ליגה. הצהובים כבשו עד כה 90 שערים (הכי הרבה בליגה) וספגו רק 32 שערים. הכובש המצטיין של הקבוצה עד כה הוא חלוץ הקבוצה, טל תורג׳מן, שמוביל את טבלת כיבושי הליגה עם 25 שערים.