מכבי תל אביב תארח ביום ראשון (20:30) את בני יהודה למשחק במסגרת המחזור ה-33 בפלייאוף העליון של ליגת ג׳פניקה. מאמן הקבוצה, ולדימיר איביץ׳ דיבר לקראת המשחק.

עוד באתר:


כשנשאל על המשחק האחרון נגד חדרה:
״זה לא משחק שרוצים לזכור כמשחק טוב, אמנם ניצחנו בשניות האחרונות של המשחק אבל זו לא הדרך בה אנו רוצים לשחק. זה קרה אך עדיין חשוב לנצח משחקים כאלה כמו שעשינו. נכון לעכשיו יש דברים שאנחנו רוצים לשפר במשחק שלנו. כל משחק הוא שיעור בשבילנו. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד, ללמוד ולעשות את הדברים בצורה נכונה ולהמשיך גם במשחק הבא״.

כשנשאל לקראת ההתמודדות עם בני יהודה:
״שיחקנו עד כה 4 פעמים עם הקבוצה הזו, זה יהיה המשחק האחרון בינינו העונה. אנחנו יודעים מה המטרות שלנו. אנחנו רוצים לשחק כדורגל טוב ולנצח את המשחק״. 

כשנשאל לגבי המטרה להישאר בלתי מנוצחים בליגה:
״זה לא קל לנצח את כל המשחקים, אבל עלינו לעבוד קשה, נותרו לנו עוד 4 משחקים עד סוף העונה, אנחנו נהיה רציניים, נתכונן בהתאם משחק אחרי משחק כדי לתת 100 אחוז בשביל הניצחון. השחקנים יודעים שעליהם לתת את הכל״. 

כשנשאל על הקושי בהכנה של השחקנים לקראת משחקים:
״11 שחקנים פותחים, אמרתי הרבה פעמים שיש לי כאב ראש גדול מי יפתח במשחק, מי יהיה מחליף ומי ישאר מחוץ לסגל. זה לא עבודה קלה למאמן אחד אבל זאת העבודה שלי היא לקבל את ההחלטות. אני מדבר עם השחקנים ומסביר להם את הסיטואציה, גם אני הייתי שחקן ואני יודע מול מה הם עומדים. זה בעצם התפקיד של כל הצוות, להכין את השחקנים שיהיו מוכנים בכל סיטואציה״.

כנשאל על פאוק סלוניקי שגם היא עדיין ללא הפסד במסגרת הליגה שלה:
״פאוק סלוניקי לקחו אליפות אחרי 34-35 שנים מדובר בהישג מאוד גדול למועדון ואני אאחל להם מזל טוב על כך. זאת קבוצה שהחלה את דרכה לפני 3 שנים. חלק מהשחקנים המשחקים בהרכב היו בתקופה שלי. אך מדובר בקבוצה אחרת, במדינה אחרת עם סיפור אחר. אני כאן במכבי והמטרה שלי היא הקשר עם מכבי״.