קבוצת הנוער אירחה את הקבוצה מחיפה במסגרת המחזור ה-29 בליגת העל לנוער. במפגש הקודם הקבוצות נפרדו בתוצאת תיקו 1:1. החניכים של גיא צרפתי הגיעו למפגש מהמקום ה-2 בטבלה כשהפער בפסגה (מכבי פ״ת) עמד על 4 נקודות. מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-10 בטבלה. צרפתי ביצע מספר שינויים בהרכב הפותח כשעמרי רם חזר אל האגף הימני ועומר ברמי יתפקד מתחת לחלוץ.

אור יצחק, מייקל צ׳ילאקה, עמית גלזר, יואב הופמייסטר, דן לוגסי, תמיר גלזר, עמרי רם, עידו שחר, אדוארדו גררו, עומר ברמי וטל יגודייב.

מחצית ראשונה
עשר הדקות הראשונות של המשחק נפתחו בצורה שקולה. המשחק התנהל ברובו במרכז המגרש, שתי הקבוצות עדיין לא איימו על השער. בדקה ה-18 חיפה עלו ליתרון. הירוקים החלו במתפרצת בצד ימין, ליאור טימוטי קיבל את הכדור והעביר רוחב לרחבה, סתיו נחמני היה במרכז הרחבה לבעוט בנגיעה פנימה. 0:1 לחיפה.

חלפו 4 דקות ומכבי חזרה למשחק. עמרי רם קיבל את הכדור בצד ימין של הרחבה, הוא העביר כדור רוחב מצוין שחלף בין השוער להגנה, טל יגודייב היה במקום לדחוק את הכדור פנימה מקרוב. מכבי משווה ל-1:1. בדקה ה-25 מכבי הפכה את התוצאה. הרמה נהדרת של המגן השמאלי, דן לוגסי, מצאה את עמרי רם שבנגיעה גלגל את הכדור לפינה השמאלית. 1:2 למכבי.

שתי דקות חלפו וחיפה חזרו לאיים על השער. גיא דהן בעט מסף הרחבה, אור יצחק היה במקום והדף את הכדור המסוכן. בדקה ה-31, מכבי יצאה למתפרצת. עומר ברמי הכניס כדור אל אדוארדו גררו שבעט למסגרת אך שריף כיוף קלט את הכדור. בדקה ה-33 סתיו נחמני איים מחוץ לרחבה לזכות האורחים, הכדור חלף סמוך לקורה.

בדקה ה-44 חיפה חזרה למשחק. מתפרצת של הירוקים השאריה את סתיו נחמני במצב של אחד על אחד מול יצחק. נחמני הצליח להבקיע ולהשוות את התוצאה ל-2:2.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בלחץ של הצהובים. בדקה ה-48 תמיר גלזר ניסה את מזלו מרחוק, הכדור הלך אל המסגרת אך כיוף קלט את הכדור. דקה חלפה ושוב מכבי איימה, דן לוגסי הרים כדור נהדר לרחבה היישר אל הראש של גררו, החלוץ נגח סמוך לקורה.

בדקה ה-61 חלוץ הצהובים, אדוארדו גררו, כמעט והחזיר את היתרון למכבי. הרמה מצג ימין הגיעה אל החלוץ שהשתלט על הכדור וביצע בעיטת מספרת שהלכה החוצה. חמש דקות לאחר מכן עידו שחר איים על השער. הבעיטה שלו מחוץ לרחבה נקלטה על ידי שוער חיפה. בדקה ה-67 היתרון חזר למכבי. טל יגודייב הרים כדור נהדר לרחבה מצד שמאל, מופלח שלאעטה, שנכנס כמחליף שתי דקות קודם לכן, עלה גבוה ונגח את הכדור פנימה. 2:3 למכבי.

בדקה ה-75 חיפה כמעט והשוותה את התוצאה. כדור קרן מצד שמאל הגיע אל ראש ירוק ברחבה, הכדור הלך אל השער אך אור יצחק הדף את הכדור למשקוף והציל שער בטוח. שלוש דקות חלפו וגררו כמעט והוסיף את הרביעי של הקבוצה. הוא קיבל את הכדור בצד ימין של הרחבה, הוא שינה כיוון אל מרכז הרחבה ובעט בשמאל אל המסגרת אף כיוף הציל שער בטוח.

חמש דקות לסיום הזמן החוקי, איברהים גואברה, קשרה של חיפה, ניסה את מזלו מחוץ לרחבה, הכדור הלך החוצה. בדקה ה-86 אדוארדו גררו קיבל את הכרטיס האדום לאחר עבירה ללא כדור במרכז המגרש. מכבי נותרה ב-10 שחקנים. בדקה ה-88 הירוקים חזרו למשחק. כדור רוחב מצד שמאל הגיע אל עליאי חגג שדחק מקרוב את הכדור פנימה. חיפה השוותה ל-3:3. בדקה ה-90 גיא דהן כבש את הרביעי של חיפה בהתקפה מתפרצת. התוצאה נשארה זהה בסיום, 3:4 למכבי חיפה.