אחרי ההפסד לבני יהודה 3:2, שהיה להפסד הראשון של הצהובים העונה בליגה, המאמן ולדימיר איביץ' סיכם את המשחק:

מסיבת העיתונאים לאחר המשחק נגד בני יהודה

כשנשאל על המשחק:
״משחק מעניין אבל הוא לא טוב לנו. אנחנו מאוכזבים מההפסד. היו 5 שערים, ספגנו מעל שער אחד, זה דבר שאנחנו לא רגילים אליו, יש לנו על מה לעבוד להמשך. לא היינו מרוכזים. דווקא לאחר שהובלנו, לא שיחקנו את המשחק שלנו״.

כשנשאל על היכולת של הקבוצה:
״רצינו לסיים את העונה ללא הפסד, לצערנו זה לא קרה. אמנם לא שיחקנו טוב אבל זה הכדורגל. אנחנו יכולים ללמוד מהמשחק הזה המון״.

כשנשאל לקראת עונה הבאה:
״אני יודע יותר טוב מכולם מה אנחנו צריכים לקראת עונה הבאה. אולי לא עשינו שינויים בינואר אבל אנחנו עובדים קשה כדי לטפל בכל הנושאים הרלוונטים לקראת תחילת עונה הבאה״.

כשנשאל האם בני יהודה היא ׳הכבשה השחורה׳ של מכבי אמר:
״זו קבוצה קשה, שמשחקת בדרך של התקפות מתפרצות. במשחק הקודם הם שיחקו יותר טוב אבל היום הם ניצחו״. 

כשנשאל על היכולת של השחקנים שאיבדו את היתרון:
״אני לא רוצה לדבר עכשיו על השחקנים. הם עבדו קשה כל העונה וניסו לשנות את התוצאה כשהיינו בפיגור. כמו שאמרתי, איבדנו ריכוז ואנחנו ננסה להמשיך ביכולת הטובה עד הסוף״.

גם כובש שער היתרון של הצהובים, דור פרץ סיכם: "זה מבאס, מאכזב. רצינו לעשות הכול כדי שלא נפסיד עד סוף העונה, אבל בסדר, תמיד יש פעם ראשונה. אני חושב שעכשיו אנחנו צריכים להסתכל קדימה, יש לנו עוד שלושה משחקים ואנחנו רוצים לנצח בהם, זה מה שנשאר. מצאנו לעצמנו אתגרים אחרים אחרי שזכינו באליפות מוקדם. זה לא קל, אבל בסדר. אני חושב שהיום לא היינו במיטבנו, אבל מפסידים. זה קורה"