ברחבי מדינת ישראל החלו לציין הערב (שלישי) את יום הזכרון לחללי מערכות ישראל ובין השאר גם אקדמיית הנוער של המועדון כיבדה את זכר הנופלים בטקס שקיימה במתחם האימונים בקרית שלום. שחקני האקדמייה, הצוות המקצועי וגם עשרות הורים נכחו בטקס אליו הגיעו גם לירון ברוך ועומר לוי, אוהדי מכבי ת"א שנפצעו במהלך שירותם הצבאי. אורח נוסף באירוע היה אריק סביאטקובסקי, אחיו של אוהד הקבוצה אילן סביאיטקובסקי ז"ל שנהרג בהיתקלות עם מחבלים באיזור כיסופים. מוטי נוהיאן, נציג אחים לסמל, הקריא את שמות אוהדי ושחקני מכבי שנפלו במהלך שירותם הצבאי.

נציגי שחקני מחלקת הנוער הקריאו דברי זיכרון עבור הנופלים:
קבוצת ילדים ג' דרום של מחלקת הנוער נקראה על שם עוז צמח ז"ל אשר נפל בקרב בעינתא – בינת ג'בל בדרום לבנון. ביום שבת יח' באב תשס"ו בעת שפיקד על צוות טנק. עוז אהב את החיים ואת הטבע, הוא רכש מיומניות בתחומי הספורט השונים, עוז היה נחוש לשרת כקרבי ולתרום מיכולותו ומכישוריו למדינת ישראל. הטנק של עוז וצוותו ספג פגיעה ישירה רבת עוצמה, עוז ושלושת חבריו נהרגו במקום. המשימה האחרונה בחייו הוקדשה להצלת חיים תוך גילוי עוז, אומץ לב וגבורה הראויים להערכה. כל זאת תחת אש אויב מסיבית לאור יום.

שחר סטרוג ז״ל בן קובי ומיכל ואח לעדי, יליד גבעתיים, היה אוהד שרוף וגאה של קבוצת הכדורגל מכבי ת״א. שחר לא פספס אף משחק או אביזר שקשור לקבוצה, לפני כשלוש שנים בחר בשירות משמעותי בצבא ההגנה לישראל והתגייס ליחידה המובחרת ״דובדבן״, מלח הארץ היה שחר. ביום שלישי ה20/3/18 בשעה 19:52 נפל אל מותו.

סמ"ר אריאל הרוש, שהלך לעולמו בפעילות מבצעית בזמן שירותו הצבאי בחיל התותחנים, כשהוא בן 21 במותו. אריאל ז"ל היה מנוי עוד מגיל 9, וליווה את מכבי למשחקי בית, חוץ וגם במסעות האירופים. כשהיה בצבא, דאג להתעדכן עם אביו דני באופן קבוע על תוצאות הקבוצה אותה הוא כל כך אהב.

סמ"ר אילן סביאטקובסקי זל היה אוהד שרוף של הקבוצה. הוא היה בן 21 כשנהרג בהיתקלות עם חמושים ברצועת עזה יחד עם סגן מפקד הגדוד, רס"ן אלירז פרץ. אילן ז"ל היה נער עולה חדש שהתנדב לשרת שירות קרבי ביחידת גולני. אדם מופלא, מלא שמחת חיים, חייכן וטוב לב, מלא מסירות ונחישות, שהצטרף לחבורה מופלאה של חיילים ומפקדים שנפלו בקרב והאמינו בכל לבם במשימה וראו בה שליחות. אילן לקח חלק במשימה לשמור על גבולות המדינה, חדור גאווה ומוטיבציה. במשימה זו הוא מצא את מותו. הוא מת מתוך שליחות ואהבה למדינתו.
במהלך הטקס, אריק סביאטובסקי אחיו של אילן סביאטקובסקי ז״ל קרא את תפילת יזכור.

סמ״ר אביב אברהם לוי, נהרג מירי צלפים במהלך הפרות הסדר בגבול רצועת עזה, בתאריך 20.07.18 – חודשיים לפני שחרורו ושבועיים לפני יום הולדתו ה-21. כדור הצלפים שחדר את אפוד המגן, פגע בליבו של אביב שנהרג במקום. אביב לוחם ומפקד אהוב ונערץ בחטיבת גבעתי – בגדוד צבר, היה תמיד מודל לחיקוי בקרב הלוחמים, החברים והמשפחה. מאז ומתמיד אהב ועסק בספורט. אהב קפוארה ואף זכה בתחרויות, אהב גלישה ומאוד אהב את מכבי תל אביב. התכניות של אביב לאחר השחרור היו – לטוס לדרום אמריקה ולפתוח עסק כשיחזור.

בהמשך הטקס מוטי נוהיאן נציג עמותת ״אחים לסמל״ קרא את שמות שחקני ואוהדי מכבי תל אביב אשר נפלו בעת הגנתם על המדינה. ואלו שמותיהם:
נתן פרץ, אדם גורן, ירון פיקהולץ, עמית יצחק, בניה רובל, מתן גוטליב, עומרי לוי, תומר חזן, גיל עז, דורון לב, שמעון רואימי, אשרת פינטו, חגי ג׳ורנו, אילן סביאטקובסקי, אלדד רגב, עוז צמח, שחר סטרוג ואביב אברהם לוי.

מעתה והלאה המועדון, קרן מכבי תל אביב ועמותת אחים לסמל ינציחו את שמם, שנה אחר שנה בשם משפחת מכבי תל אביב.