שבוע חגיגות האליפות הסתיים ושני מחזורים לסיום העונה מכבי יצאה למשחק קלאסיקו החמישי והאחרון העונה בסמי עופר נגד מכבי חיפה. בעוד שהירוקים נלחמים על המקום באירופה, שחקניו של ולדימיר איביץ' רוצים לנצל את דקות המשחק שהם מקבלים עוד העונה כדי להוכיח למאמן את מקומם בקבוצה בקיץ הקרוב.

איביץ' פתח משחק נוסף עם שלושה בלמים, כשייני שיתף פעולה עם פיבן וטיבי. טנבאום שב לשער הצהובים ורשם הופעה רביעית העונה בליגה.

מחצית ראשונה

פתיחת המשחק התאפיינה בעיקר בניסיון של חיפה ללחוץ את שער של טננבאום שלא עמד בסכנות מיוחדות.

מכבי השתחררה להתקפה מסוכנת ראשונה כעבור 13 דקות משריקת הפתיחה ורשמה את ההתקפה המסוכנת ביותר במשחק כשאבי ריקן הספיק להדביק את הכדור בקורה ולאחר מכן גם למצוא את חיימוב מוכן על הריבאונד.

מכבי המשיכה להתבסס על יציאה להתקפות מעבר מהירות  ורשמה כעבור דקה הזדמנות נהדרת שניה, כשאיתי שכטר בעט מ-17 מטרים שחלפה סמוך לקורה של הירוקים.

מכבי השתלטה על המשחק והמשיכה ללחוץ את שערו של חיימוב ובדקה ה-29, אחרי הזדמנויות של ריקן ושכטר דווקא יונתן כהן באלגנטיות התנער מהשומר שלו וגלגל מתוך הרחבה את הראשון של הצהובים. 0:1 מכבי.

דקה חלפה מהשער שכבש ויונתן כהן לא היה רחוק מלהכפיל את התוצאה אחרי כדור עומק נהדר שקביל מצד שמאל, אך הבעיטה שלו מתוך הרחבה נעצרה על ידי חבשי.

מחצית שנייה

עוד לפני פתיחת המחצית השנייה ערכה חיפה את החילוף השני המאולץ והפעם בעמדת השוער. גיא חיימוב נפצע בחימום לקראת המחצית השנייה ועומרי גלזר תפס את מקומו. 

7 דקות מפתיחת המשחק ערכה מכבי ת החילוף הראשון שלה כשיונתן כהן, שעלה למחצית השנייה מדדה, לא יכול היה להמשיך ואלירן עטר תפס את מקומו.

המחצית התאפיינה בעיקר בחוסר ריכוז ודיוק של שתי הקבוצות אבל מכבי חיפה נראתה מי שרוצה יותר את השיוויון. בדקה ה-77 ערך איביץ' את החילוף השני במשחק כשאיתי שכטר יצאותפס את מקומו צ'יקו אופואדו.

בדקה ה-87 הלחץ של הירוקים הניב את שער השיוויון אחרי שמנדז'ק התרומם מעל ההגנה הצהובה וכבש מקרוב בנגיחה. 1:1. ברסקי נכנס למשחק דקה לפני סיום תוספת הזמן אבל דווקא טננבאום רשם שתי הצלות גדולות שמנעו את המהפך. בסיום שתי הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות.