קבוצת הנוער התארחה הערב (שני) אצל הקבוצה מאשדוד במסגרת המחזור ה-28 בליגת העל לנוער. מדובר במשחק שנדחה מיום שבת עקב המצב הביטחוני. במפגש הקודם הצהובים יצאו עם ידם על העליונה בניצחון ביתי 1:2 בזכות גול דרמטי בדקה ה-89.

מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לבצע מספר שינויים בהרכב הפותח מהמחזור הקודם. עמית גלזר חזר אל עמדת הבלם לאחר פציעה, מופלח שלאעטה תפקד בצד ימין של ההתקפה ואדוארדו גררו חזר לחוד ההתקפה לאחר שצבר 5 כרטיסים צהובים והורחק מהמשחק הקודם.

ההרכב הפותח: אור יצחק, מייקל צ׳ילאקה, עמית גלזר, יואב הופמייסטר, דן לוגסי, תמיר גלזר, מופלח שלאעטה, נדב נידם, אדוארדו גררו, בר כהן וטל יגודייב.

מהלך המשחק
המחצית הראשונה הייתה בשליטה של מכבי אך הצהובים לא הצליחו לייצר מצבים מסוכנים ליד השער. הקבוצה המקומית שמרה על קו הגנה מאוד נמוך וניסתה לצאת להתקפות מתפרצות. לקראת סיום המחצית הראשונה אשדוד עלתה ליתרון בזכות בעיטת עונשין מ-11 מטרים שנשרקה לאחר עבירה ברחבה. הכובש היה אורי זוהר.

המחצית שניה הייתה בשליטה אבסולוטית ולחץ בלתי פוסק של מכבי, אשדוד נלחצו לאחור ובדקה ה-77 רווה אסייג, שנכנס כמחליף השווה את התוצאה. הקבוצה המשיכה בלחץ המסיבי וכדור שספק עבר את קו השער הורחק ופגע בידו של שחקן אשדוד. אדוארדו גררו תרגם את הפנדל לשער בדקה ה-90 והתוצאה נשמרה עד הסיום 1:2 למכבי.

מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, סיכם את המשחק: החצי הראשון היה קשה, טעות אחת שלנו בהגנה יצרה את השער לזכות אשדוד. בחצי השני עלינו מעולה עם תנועה קדימה והרבה מצבים לכיבוש. החילופים עשו את ההבדל והשגנו ניצחון במגרש קשה מאוד ולמרות שנקלענו לפיגור. שמח על הנחישות והרצון של השחקנים״.