קבוצת הנוער של המועדון, קיימה אתמול (שבת) את המשחק האחרון לעונת 2018/19 במסגרת ליגת העל לנוער. לקראת המשחק מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לבצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה. את אפודת השוער קיבל רוי מאן במקומו של אור יצחק. בר נתנאל תפס את עמדת המגן השמאלי ובר כהן ורווה אסייג היו אחראיים על החלק ההתקפי.

ההרכב המלא: רוי מאן, מייקל צ׳ילאקה, אלון שטרוזברג, עמית גלזר, בר נתנאל, תמיר גלזר, עמרי רם, יואב הופמייסטר, רווה אסייג, בר כהן וטל יגודייב.

מחצית ראשונה
המחצית הראשונה נפתחה בצורה שקולה יחסית, שתי הקבוצות לא הרבו לאיים על השער בעשר הדקות הראשונות. בדקה ה-13 בית״ר איימו על השער לאחר מתפרצת. בעיטה בתוך הרחבה מצאה את רוי מאן מוכן, השוער קלט את הכדור המסוכן. שתי דקות לאחר מכו, רווה אסייג קיבל הזדמנות טובה, אחרי השמטה של שוער היריבה. החלוץ חלף על פני השוער וניסה לעבור עוד שחקן, אך ברגע האחרון, 5 מטרים מהשער, הצליחו לבלום את אסייג.

בדקה ה-23 הצהובים החלו את ההתקפה מהחלק האחורי, יואב הופמייסטר מצא את עמרי רם באגף הימני, הקשר הכניס כדור רוחב נהדר שנבלם על ידי המארחים, תמיר גלזר השתלט על הריבאונד ובעט מרחוק מעל השער. הדקות חלפו והצהובים המשיכו ללחוץ מעט יותר, עיקר ההתקפות הגיעו מצד ימין, עמרי רם המשיך להרים כדורים לרחבה אך לא הייתה רגל מסיימת במקום.

מחצית שנייה
קצב המשחק ירד מעט במחצית השנייה, שתי הקבוצות לא הרבו לאיים על השער. בדקה ה-70 הצהובים כמעט ועלו ליתרון. רווה אסייג הוריד בצורה יפה כדור חוץ אל עומר ברמי שהתקדם מעט וניסה לבעוט אל השער, הכדור הגיע אל טל יגודייב שעבר שחקן ובעט מעל המשקוף.

במהלך המחצית השנייה מופלח שלאעטה נכנס אל כר הדשא כמחליף. הקשר הציג יכולת טובה באגף הימני, הוא נתן מספר הרמות מדויקות אל הרחבה אך לא הייתה רגל מסיימת שתעלה את הצהובים על לוח התוצאות. בסיום המשחק התוצאה נשארה 0:0.