הליגה הסדירה של נערים ג׳ הסתיימה לפני שבועיים כשמכבי ת״א ׳אלדד׳ זכתה בתואר האליפות של מחוז מרכז. בניגוד לליגת העל לנוער, נערים א׳ ו-ב׳ אשר מחולקות על פי יכולת שמתבטאת בליגות בכירות ומשנה, מנערים ג׳ ומטה החלוקה מתבצעת על פי מחוזות ולכן בסיום כל עונה נערך טורניר אלוף האלופים אשר מפגיש את הקבוצות הבכירות מכל המחוזות.

הטורניר התקיים בבית הספר האמריקאי שבאבן יהודה. 8 הקבוצות הבכירות מכל מחוזות הליגה נפגשו במטרה להשיג את תואר אלוף האלופים. הצהובים הם אלה שהציגו את היכולת הטובה ביותר בטורניר מה שהעניק לה בסופו של היום את תואר אלוף האלופים של נערים ג׳. בסיום הטורניר נקבע כי שחקן הקבוצה, בר לין, הוא מצטיין הטורניר.

הקבוצות שהשתתפו בטורניר:
בית א׳:
מכבי ת״א ׳אלי פוקס׳
מכבי נתניה
בית״ר טוברוק
אגודת ספורט רמת אליהו

בית ב׳:
מכבי פתח תקווה
הפועל קרית שמונה
הפועל חדרה
הפועל פרדסיה

במפגש הראשון הצהובים גברו על מכבי נתניה 1:2 בזכות שערים של בר לין ואוראל באייה. לאחר מכן החניכים של אורי דוד המשיכו ביכולת הטובה עם ניצחון 0:3 על רמת אליהו בזכות שערים של עילאי תומר, ליאור אלוני וליעד רמות. במשחק האחרון של הבית מכבי ובית״ר טוברוק סיימו בתיקו 0:0 מה שהקנה לקבוצה את המקום ה-1 בבית א׳.

במשחק הגמר הצהובים פגשו את הפועל חדרה שסיימה במקום ה-1 בבית המקביל. היכולת הטובה המשיכה גם בגמר שהסתיים בתוצאה 2:5 לזכות מכבי. כבשו: אוסקר גלוך, בר לין, עידו מזרחי, ליאור אלוני ואוראל באייה. הניצחון הקנה לקבוצה המיוחדת סיום מתוק של שנה נהדרת עם תואר נוסף לארון הגביעים, תואר אלוף האלופים.

מאמן הקבוצה, אורי דוד סיכם את הטורניר המיוחד: ״טורניר יוצא מן הכלל של הקבוצה. שיחקנו את הכדורגל שלנו על פי הפילוסופיה של האקדמייה, הצגנו עליונות ברורה לכל אורך הטורניר ולא היה ספק מי הקבוצה הטובה ביותר. זכינו באלוף האלופים ומגיע לילדים על עונה גדולה שבה התקדמנו מאוד כיחידים ובעיקר כקבוצה. גאה מאוד לאמן שחקנים כאלה״.