קבוצת נערים ג׳ של המועדון עשתה הישג ענק בניצחון 1:5 על הפועל אשקלון במסגרת המחזור ה-29 בליגה. מכבי הגיעו למפגש מהמקום ה-1 בטבלה כשהפער בפסגה עמד על 2 נקודות ממכבי פ״ת. הניצחון על אשקלון יחד עם תוצאת תיקו של היריבה לצמרת הגדיל את הפער ל-4 נקודות כשנותר מחזור אחד לסיום העונה, משמע תואר האליפות ישאר שנה שנייה ברציפות בקרית שלום.

החניכים של אורי דוד עשו עונה אדירה: 29 משחקים עד כה, מתוכם 23 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו ו-2 הפסדים. הצהובים כבשו עד כה 91 שערים וספגו רק 22 שערים (הכי מעט בליגה). הכובשים המצטיינים של הקבוצה הם: אוראל באייה וליעד רמות, שניהם עם 20 שערים כל אחד.

הקבוצה המיוחדת כבשה העונה ב-25 משחקים מתוך 29, הם ספרו 13 משחקים בהם הקבוצה שמרה על רשת נקייה וממוצע כיבושים למשחק עומד על 3.1 שערים למשחק.

מאמן הקבוצה, אורי דוד סיכם את המסע: ״כמו בשבוע שעבר שיחקנו יוצא מן הכלל ובהתאם לפילוסופיה של האקדמיה. היינו נחושים מאוד לנצח את המשחק בידיעה שניצחון שלנו ומעידה של מכבי פ״ת יביא את האליפות לקרית שלום ואכן זה מה שקרה. כבשנו שערים יפים מאוד עם המון פרגון הדדי מצד השחקנים.

העונה הזאת מופלאה מאין כמוה, זכינו לעבוד עם שחקנים שנחושים מאוד להצליח במכבי תל אביב, ילדים שמזוהים מאוד עם הערכים של המועדון ומפה הדרך להצלחה הופכת לקלה יותר. בנוסף, הורים נהדרים שתומכים בקבוצה. 

מעבר להצלחה של זכייה באליפות ראינו במהלך השנה הרבה שחקנים מהקבוצה נוטלים חלק במשחקי נערים ב׳ בליגה ובגביע בהצלחה גדולה. ברמה האישית אני בתחושה שהתקדמתי בהרבה מאוד מובנים במשחק ומחוץ למשחק. יש לי צוות יוצא מן הכלל: בועז העוזר שלי, אליעד מאמן השוערים, גל מאמן הבנייה, מירב המאמנת המנטלית וכמובן פטריק וריימונד שתמכו בנו כל הדרך להצלחה גדולה. גאה מאוד בשחקנים״.