השוער היווני אנדראס יואניוטיס הצטרף למכבי בהעברה חופשית מאולימפיאקוס. יאניוטיס חתם על חוזה ל-3 שנים במועדון, לו יש אופציה להארכת החוזה בעונה נוספת.

ברוך הבא לתל אביב: אנדראס יאניוטיס

השוער בן ה-26, המתנשא לגובה של 190 ס"מ, ערך בעונה שעברה 13 הופעות בכל המסגרות במדי אולימפיאקוס והוליך את הקבוצה לשלב הבתים בליגה האירופית. הוא הצטרף לסגל הקבוצה במחנה האימונים ב-הורסט לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות במועדון וחתם על חוזה במכבי.

מנכ"ל מכבי תל אביב, בן מנספורד, אמר לאתר הרשמי: "אנדראס הוא אחד השוערים הבין לאומיים המוכשרים ביותר שהיו זמינים באירופה הקיץ. כולם במכבי מאושרים שהוא ראה בלהפוך חלק ממכבי כצעד הבא בקריירה המוצלחת שלו. מאוד התרשמנו מאנדראס מהרגע הראשון שפגשנו אותו. הוא איש צעיר עם רגליים על הקרקע שעתידו עוד לפניו. אנדראס ידוע מאוד ביוון והופיע במדי הנבחרת הלאומית. אנדראס בילה תקופה בהשאלה וזכה בתואר שוער השנה בעונת 2016/17 כשולדימיר איביץ' זכה בתואר מאמן העונה. ברצוני להודות למיץ' על התמיכה הבלתי פוסקת שלו המאפשרת לנו להחתים שחקנים בדמותו של יאניוטיס. ברוך הבא אנדראס".

יאניוטיס, הצטרף לאולימפיאקוס בגיל 19 וצבר ניסיון כשהושאל ל-פוסטיראס ול-ג'יאנינה לפני שאולימפיאקוס השאילה אותו לפאניוניוס. יכולתו המרשימה במדי פאניוניוס ב-2016/17 זיכתה את יאניוטיס בתואר שוער העונה ביוון, הישג אותו הצליח לשחזר עונה לאחר מכן ב-207/18 רק הפעם במדי אטרומיטוס אתונה. יאניוטיס, שילבש את האפודה מספר 17 במכבי, הופיע פעמיים במדי הנבחרת היוונית בנוסף לארבע הופעות נוספות במדי הנבחרת הצעירה.