לראשונה במועדון, אקדמיית הנוער של מכבי תל אביב תפעיל אקדמייה של בנות. אחרי ההצלחה של קבוצות הבנות הראשונות שהוקמו לאחרונה, במועדון ימשיכו להקים קבוצות נוספות על ידי גיוס ילדות ונערות בגילאים שונים וליצור למעשה אקדמיית בנות מיוחדת.

במועדון רואים את החשיבות הגדולה של טיפוח הכדורגל הנשי בארץ ובחודשים הקרובים יואצו המאמצים לגיוס שחקניות בקבוצות גיל שינועו מ-5 ועד 15. המטרה היא ליצור קבוצות במספר גילאים, כאשר כל קבוצה כזו תורכב מכ-25 ילדות/נערות. הקבוצות יתנהלו על פי פילוסופיית הכדורגל של המועדון.

המנהל הביצועי של המועדון, פטריק ואן לוון, התייחס למהלך המיוחד: ״לאקדמיית הנוער חשוב לקדם את הכדורגל הנשי בתוך המועדון וליצור סביבה ייחודית ומקצוענית עבור בנות צעירות המעוניינות לשחק כדורגל מקצועני. קבוצות הבנות יתאמנו ויפעלו בהתאם לפילוסופיה של אקדמיית הנוער״.

גילאי הקבוצות:
U15 (עד גיל 15)
U13 (עד גיל 13)
U11 (עד גיל 11)
U9 (עד גיל 9)
U7 (עד גיל 7)
U6 (עד גיל 6)

כרגע פעילות קבוצות הבנות תתקיים בשני מיקומים שונים. בעתיד במידה וכמות הבנות תהיה גדולה מספיק, ייבחר מיקום ספציפי לאקדמיית הבנות מתוך השלוחות בהם המועדון פועל. שם תתבצע הפעילות השוטפת של האקדמייה.

כזכור, בשנה האחרונה יצא לדרך פרוייקט הבנות של האקדמייה במסגרתו הוקמו מספר קבוצות, הזוכות להנות מתנאים מיוחדים ומקצועיים ולהתאמן במסגרת מועדון הכדורגל של מכבי תל אביב. בספטמבר האחרון אף נעשתה קפיצת מדרגה כאשר אחת הקבוצות נכנסה למסגרת של ליגה תחרותית ולאחרונה היא אף העפילה לרבע גמר גביע המדינה.

החדשות הטובות הן שכעת גם לכן יש את האפשרות להיות חלק ממשפחת מכבי תל אביב ולהגשים חלום במדים הצהובים-כחולים. גם בעמדת האימון אנו מחפשים מאמנות ומאמנים המעוניינים לקחת חלק באקדמייה.

לפרטיפ נוספים והרשמה ניתן ליצור קשר במייל הבא: lbenaharon@mtafc.com