2010/11: פ.ס.ז' לא מפחידה את אלירן
הרבה לפני שנכנס לרשימת 10 הכובשים הגדולים בתולדות המועדון אלירן עטר היה צריך להתחיל איפשהו. מספר 16 שבר את הקרח מול לא אחרת מאשר קבוצת הפאר הצרפתית שהתארחה בבלומפילד במסגרת פלייאוף הליגה האירופית. באותו משחק עטר לא הסתפק בשער בכורה אחד, אלא כבש צמד שגם סידר ניצחון 3:4, שלא הספיק כדי לעבור לשלב הבא.

2016/17: הגולאסו של גולסה
אין כדורגלן בעולם שלא היה חותם על שער בכורה כזה. שלב הבתים של הליגה האירופית, משחק חוץ מול יריבה איכותית בדמות אלקמאר ההולנדית ושער ניצחון (1:2) בלתי נשכח עם כדור שטס הישר לחיבורים. ועוד ברגל החלשה. קבלו את שער הבכורה של אייל גולסה.

2012/13: איתן טיבי יודע גם לכבוש
הבלם הוותיק אולי לא ידוע בזכות יכולתו להריח שערים, אך במחזור ה-25 של עונתו הראשונה במכבי הוא גם זכה למצוא את הרשת. הצהובים התארחו אצל בני סכנין וטיבי הבקיע בנגיחה מרשימה את השער הראשון, שגם הוביל את חבריו לעוד ניצחון בדרך לתואר האליפות (0:50 בוידאו).

2010/11: הבכורה החלומית של מיכה
בדיעבד כבר ברור שתחילת הדרך שלו כבר סיפקה כמה רמזים עבים לקראת המשך הקריירה של דור מיכה במדים הצהובים. כבר בהופעת הבכורה שלו תחת המאמן מוטי איוניר הקשר לקח את ההזדמנות בשתי ידיים. באותו משחק גברה מכבי 0:3 על הפועל רמת גן ומיכה, ששיחק בכלל עם החולצה מספר 23, כיכב עם בישול (חשבתם אחרת?), אבל גם שער בכורה – במשחקו הראשון בבוגרים (3:50 בוידאו).

2014/15: דור פרץ עולה על הלוח
בעונה האחרונה הוא הפך אט אט לסקורר מרשים (8 שערי ליגה), אך שער הבכורה של דור פרץ במדי מכבי הגיע כבר כשהיה בן 19. מספר 42 ניצל הופעה במסגרת רבע גמר גביע הטוטו נגד הפועל פ"ת ונעץ את השער האחרון במשחק שהסתיים ב-0:6 קליל. (השער של פרץ – 2:20 בוידאו).

2015/16: השמאלית של ריקן מתחילה לעבוד
לאורך מרבית הקריירה אבי ריקן הוכיח חוש כיבוש מפותח ושער הבכורה שלו במדי מכבי הגיע במחזור ה-11 של עונתו הראשונה במועדון. גם תיפקוד כמגן שמאלי באותה תקופה לא עצר את ריקן, שהרשית את השלישי של מכבי בניצחון 0:3 על הפועל חיפה בסמי עופר אחרי מהלך קבוצתי יפה (3:23 בוידאו).

2008/09: כשייני הרגיש בתוך חלום
אף שחקן לא שוכח את שער הבכורה שלו, אבל נראה שלקפטן שלנו יש סיבות טובות במיוחד. במחזור הראשון של העונה ההיא מכבי פגשה את בני יהודה ומי שלימים יהפוך לקפטן של הקבוצה הבוגרת סידר לעצמו שער ראשון מהאגדות – עמוק בתוך תוספת הזמן.

משחק פתיחת העונה ששרן ייני לא ישכח

2017/18: הסיפתח של יונתן כהן
את העונה ההיא החלוץ המוכשר סיים כמושאל, אבל תחילת הדרך דווקא היתה במדים הצהובים וסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית זימן לו ולמכבי מפגש מול טיראנה האלבנית. כהן ניצל את משחקו הראשון במדי הקבוצה הבוגרת כדי לכבוש גם שער הראשון אי פעם עבור המועדון ועל הדרך נתן טעימת בכורה מרגל שמאל הפנטסטית שלו (0:50 בוידאו).

2016/17: הכתף של ארון, טייק 1
עוד לפני שעשה זאת במשחק האליפות נגד מכבי חיפה בסיום העונה החולפת, ארון שוינפלד הוכיח כבר בעבר הרחוק יותר שהוא יודע לכבוש עם הכתף. החלוץ הגבוה עשה זאת במשחק חצי גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים באיצטדיון סמי עופר, ומיד לאחר מכן סיפק את אחת החגיגות האמוציונאליות בתולדות המועדון (0:58 בוידאו). צפו: