פגרת הקיץ אמנם עדיין בעיצומה, אך מכבי תל אביב נמצאת כבר עמוק בתוך ההכנות לקראת עונת 2019/20, שמבטיחה להיות מסקרנת במיוחד. כבר בתקופה הקרובה צפוי לא מעט עניין סביב הקבוצה אז הגיע הזמן לעשות לכם סדר בכל מה שמצפה לאלופת המדינה.

פותחים את ההכנות עם השקת המדים הרשמיים

אחד האירועים המרגשים בכל פתיחת עונה הוא כמובן חשיפת המדים החדשים איתם תשחק הקבוצה. העונה מכבי מאחדת כוחות עם FILA, ממותגי האופנה הנחשקים והמובילים בעולם, ואנחנו כבר יכולים לבשר לכם שבהחלט יש למה לחכות. המדים הרשמיים יחשפו באירוע חגיגי שיערך ב-17.6 ויהיו זמינים לרכישה בחנויות הרשמיות ובחנות האונליין של המועדון.

גם הקבוצה חוזרת לדשא

לאחר חופשת קיץ קצרה, שחקני האלופה ישובו לדשא כאשר יפתחו את האימונים באופן רשמי ב-19.6. למחרת ייצאו חניכיו של ולדימיר איביץ' למחנה אימונים של 11 ימים שייערך בהולנד. בניגוד לשנים קודמות, תצא הקבוצה למחנה אימונים נוסף בין ה-7.7 ל-15.7 שיתקיים גם הוא בהולנד וצפוי לכלול סדרת משחקי הכנה לקראת מוקדמות ליגות האלופות ומשימות חשובות נוספות הממתינות למכבי כבר בפתיחת העונה הקרובה.

כמובן שאנחנו נלווה מקרוב את כל ההכנות עם סיקור באתר, באפליקציה וברשתות החברתיות הרשמיות של המועדון.

הגרלת מוקדמות ליגת האלופות

עוד לפני החזרה לאימונים, תאריך נוסף שיש להכניס ליומנים הוא ה-19.6 – המועד בו תיערך הגרלת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, בה נגלה מי תהיה היריבה הראשונה של הצהובים באירופה העונה. מכבי תחל את דרכה בסיבוב השני, כאשר המשחק הראשון יתקיים ב-23/24.7 והגומלין בשבוע שלאחר מכן.

המשחק הרשמי הראשון של העונה ייערך ב-20.7 ובו תפגוש אלופת המדינה את מחזיקת הגביע בני יהודה למשחק אלוף האלופים. התמודדות על התואר הראשון של העונה, כשניצחון יבטיח גם מקום בחצי גמר גביע הטוטו.

חלון ההעברות

אין אוהד שלא מחכה לתקופת הקיץ ולהעברות שמגיעות יחד עימה. אם אתם רוצים לדעת על כל מה שמתבשל במועדון זה הזמן להוריד את האפליקציה הרשמית ולקבל את כל העדכונים החמים מהשטח. אל תשכחו לאשר בהגדרות המכשיר קבלת התראות עם כל העדכונים הרשמיים – כדי שתהיו הראשונים לדעת.