מועדון הכדורגל מכבי תל אביב והפועל רעננה הגיעו לסיכום על מכירתו של אור דסה. השחקן שהושאל לרעננה בעונה וחצי האחרונות כבש 3 שערי ליגה ב-30 הופעות בכל המסגרות בעונה שעברה – עבר באופן קבוע לאחר סיכום שהושג בין שני המועדונים.

מנכ"ל מכבי תל אביב, בן מנספורד, אמר לאתר הרשמי: "אור דסה עשה את הפריצה שלו לסגל הקבוצה הבוגרת בעונת 2017/18 והביא איתו בזמנו המון אופי ואנרגיה שהיו נחוצים. אור הוא בחור מקסים המתפתח להיות שחקן מרגש. לאחר הרבה דיונים עם אור ומשפחתו, נאלצנו להסכים שהגיע הזמן שאור יעבור באופן קבוע. מכבי תמשיך ותעקוב בעניין רב אחר העתיד של אור שעוזב עם מיטב האיחולים של כולם במכבי. אור – תודה רבה ובהצלחה".

תוצר מחלקת הנוער של מכבי, דסה ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים פחות מחודש לאחר יום הולדתו ה-17 במשחק גביע הטוטו נגד בני יהודה באוקטובר 2015. דסה, שהמשיך לשחק בקבוצת הנוער, נאלץ להמתין עוד שנתיים עד שהופיע שוב במדי הבוגרים, אבל אז חווה 11 ימים חלומיים. משחק גביע הטוטו נגד בני יהודה, לווה בהופעת הבכורה של דסה בליגה בניצחון 2-5 על הפועל עכו. דסה, שייצג את מכבי באירופה כשיחק בשלב הבתים של ליגת האלופות לנוער נגד פורטו שנתיים קודם לכן, ערך את הופעת הבכורה שלו במדי הבוגרים באירופה כשיחק נגד אסטנה בליגה האירופית. שלושה ימים אח"כ, הוסיף דסה למאזנו גם שער בכורה בבוגרים כשכבש את השער היחיד בניצחון 0-1 על הפועל רעננה.