אקדמית הנוער ע״ש אבי כהן פתחה עונה כשהנציגה הראשונה שהחלה את אימוניה היא קבוצת הנוער של המועדון, מכבי תל אביב ׳שחר׳. אליעזר בן אהרון, מאמן הקבוצה בעונתו הראשונה, העביר את האימון הראשון יחד עם עוזרו החדש ציון כהן ומאמן השוערים, שורה אובארוב. ב-27 לחודש תצא הקבוצה למחנה האימונים בבולגריה כדי להמשיך את ההכנות לעונת 2019/20.

קבוצת הנוער כוללת שחקני נוער ותיקים ושחקנים צעירים שעלו מקבוצת נערים א׳ שזכתה באליפות בעונה החולפת יחד עם בן אהרון שאימן אותם. 

מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, בעונתו הראשונה כמאמן ראשי של קבוצת הנוער, העביר את האימון הראשון של העונה וסיכם בהתרגשות: ״מרגש מאוד. שמונה שנים ראיתי מאמנים שונים מגיעים והולכים, העונה הזמן שלי הגיע. הסבלנות ההתמדה והיכולת להיות ממוקד במטרה הביאו לי את המשרה המבוקשת והיוקרתית כמאמן קבוצת הנוער של מכבי ת“א. המשרה הזאת היתה מטרה רחוקה שהצבתי לעצמי ביום שהתחלתי לאמן.

היום כמאמן קבוצת הנוער המטרה האישית שלי היא להתקדם ולקדם את שחקני דור העתיד של המועדון, להביא אותם לרמת מוכנות גבוהה במטרה לשחק בקבוצה הבוגרת בשנים הבאות. הצפיות שלי הם גבוהות, אני מאמין בקבוצה ובשחקנים שמרכיבים אותה, אלה שחקנים שאימנתי בעבר. כמובן הצפיות הם לזכות בתארים עם סטייל, דרך ודומיננתיות בליגה וגם בגביע״.