מועדון הכדורגל מכבי תל אביב וקבוצת ישראכרט חתמו על הסכם שיתוף פעולה ל-5 שנים.  במסגרת ההסכם, אוהדי הקבוצה  ייהנו  מעולם ההטבות של ישראכרט.

הבחירה בכרטיס MASTERCARD נובעת מהפעילות של המותג המוכר כנותן חסות לתחרויות הספורט המובילות בעולם וככרטיס האשראי של מועדוני הפאר בכדורגל.

אוהדי הקבוצה אשר יזמינו את כרטיס אשראי החדש של מכבי תל אביב ייהנו ממגוון הטבות בלעדיות ומחוויות ייחודיות עם הקבוצה. פרטים בנוגע להטבות שיינתנו ודרכי הזמנת הכרטיס יימסרו בהמשך.

המשנה למנכ"ל קבוצת מכבי תל אביב, שרון תמם, ברכה על הצטרפותה של קבוצת ישראכרט כשותפה עסקית: "הבחירה לשתף פעולה עם  קבוצת ישראכרט, המובילה בין חברות כרטיסי האשראי בארץ, הינה טבעית עבורנו. כמועדון המוביל בכדורגל הישראלי וכזה שמנסה לתת לאוהדים הרבה יותר מכבי, כרטיס האשראי עם סמל הקבוצה שיופיע עליו יקנה לאוהדינו הטבות אשר תואמות את האהדה שלהם למכבי ותחומי העניין המעסיקים אותם ".

מנכ"ל קבוצת ישראכרט, רון וקסלר: "שיתוף הפעולה עם מכבי תל אביב מציע לאוהדי הקבוצה ליהנות ממגוון הטבות לצד אפשרות נוספת לבטא את אהדתם לקבוצה באמצעות כרטיס אשראי ייעודי".

קבוצת ישראכרט, המובילה מבין חברות כרטיסי האשראי בישראל, בעלת 40 שנות ניסיון בתחום, נהנית מצמיחה מתמשכת ומפתחת בהתמדה מוצרים ושירותים חדשניים עבור לקוחותיה הפרטיים והעסקיים כאחד. ישראכרט מובילה ביוזמה ובחדשנות ובולטת בעולמות התשלום הדיגיטלי, והופכת בכך את חוויית השימוש בכרטיס לנוחה ומהנה.