נקבעה היריבה הראשונה של מכבי העונה באירופה. הצהובים ייפגשו בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות את אלופת רומניה קלוז' לאחר שזו גברה הערב (רביעי) 1:3 על אסטנה במשחק הגומלין של סיבוב המוקדמות הראשון והשלימה ניצחון 2:3 בסיכום שני המשחקים.

המשחק הראשון נגד הרומנים צפוי להתקיים בחוץ ביום רביעי הקרוב, ה-24.7, בשעה 21:00. מכבי תהיה זו שתארח את המשחק הגומלין כמעט שבוע לאחר מכן – ביום שלישי, ה-30.7, בשעה 20:00 בנתניה. 

פנים מוכרות נוכל למצוא כבר בחוליית הקישור של קלוז', בדמותו של אובידיו הובאן ששיחק עד לפני עונה בהפועל ב"ש (לא פתח במשחק הערב). את שרביט האימון אוחז דן פטרסקו, שהגיע למועדון בעונת 2017-18 לאחר סיבוב ארוך במספר מועדונים אסייתים (הליגה הסינית והקטארית), וקטף למועדון תואר אליפות כבר בעונת הבכורה שלו. חלקכם ודאי מגרדים את הראש כדי לזכור מאיפה השם מוכר לכם. אז לא, לא טעיתם. פטרסקו שיחק בשנות ה-90 בליגה האיטלקית והאנגלית, כולל 5 עונות במועדון הפאר צ'לסי.

אשתקד האליפות של הקבוצה מצפון מערב רומניה הגיעה לאחר מאבק עיקש עם סטיאווה בוקרשט, מאבק שנגמר בפוטו פיניש מרתק שבסופו הקדימה האלופה את היריבה שלה ב-2 נקודות בלבד. בניגוד לאלופה הישראלית, גם היא כבר התחילה את הליגה שנפתחה ברומניה בסוף השבוע האחרון. הערב בלט בשורות קלוז' החלוץ הצרפתי בילל אומראני שכבש שניים מתוך 3 השערים של הקבוצה והוביל מהפך לאחר שדווקא אסטנה היתה זו שכבשה ראשונה בדקה ה-4.

לסיום נזכיר רק כי מכבי חוזרת למוקדמות ליגת האלופות לאחר הפסקה של 3 שנים. בפעם הקודמת מכבי הצליחה להגיע עד לשלב הבתים של המפעל היוקרתי ביבשת לאחר קמפיין מוקדמות שכלל ניצחונות במפגשים כפולים מול היברניאנס (מלטה), ויקטוריה פלזן (צ'כיה) ובאזל (שוויץ).