מופלח שלאעטה ואייל חן בוגרי מחלקת הנוער ששיחקו בעונה שעברה בקבוצת הנוער ומשחקים גם במדי נבחרות הנוער של ישראל, חתמו הבוקר על הארכת חוזים במכבי תל אביב.

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, אמר לאתר הרשמי: "אני מאושר כי שני בוגרים נוספים של מחלקת הנוער שלנו הבטיחו את עתידם במועדון. אייל ומופלח התאמנו בעונה שעברה עם סגל הקבוצה הבוגרת ואני מקווה כי שם גם יהיה עתידם המקצועי".

פטריק ואן לוון, המנהל הביצועי, הוסיף: "מופלח ואייל שיחקו יחד בשנים האחרונות במחלקת הנוער של מכבי. שניהם משחקים כקיצונים ובעלי יכולת אישית גבוהה להתמודד עם יריבים, כמו גם היכולת לכבוש ולהגביה את הכדור. הם אמורים להמשיך את ההתפתחות שלהם ככדורגלנים העונה במהלך השאלה בליגה הלאומית".
   
שלאעטה המשחק כקיצוני כבש 4 שערים ב-30 הופעות בכל המסגרות בעונה שעברה ו-11 שערים סה"כ ב-59 הופעות במדי קבוצת הנוער. שלאעטה ייצג את נבחרות הנוער והנערים של ישראל במדיהן ערך 9 הופעות בין לאומיות. 

חן המשחק גם הוא בעמדת הקיצוני כבש 5 שערים ב-26 הופעות בכל המסגרות בעונה שעברה ו-10 שערים סה"כ ב-57 הופעות במדי קבוצת הנוער. חן ייצג את נבחרות הנוער והנערים של ישראל במדיהן ערך 5 הופעות בין לאומיות.