מכבי תל אביב פתחה הערב את העונה האירופית ה-20 שלה. הצהובים התארחו אצל אלופת רומניה, קלוז', במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. 

אחרי שזכו בשבת האחרונה באלוף האלופים, שחקניו של איביץ' רוצים להצליח גם בזירה האירופית ולהבטיח חורף חם. 

המאמן הסרבי, שנאלץ להסתדר ללא הקפטן, שרן ייני הפצוע, פתח במרכז ההגנה עם ז'איר אמאדור ושחר פיבן. אופיר דוידזאדה המשיך לקבל קרדיט בצד שמאל על חשבונו של אנריק סבוריט שעדיין לא החלים מהפציעה ברגל. בחלק הקדמי פתחו יונתן כהן, צ'יקו אופואדו ואיתי שכטר.

מחצית ראשונה

הדקות הראשונות של המשחק התאפיינו בלחץ של הרומנים על שערו של יאניוטיס אך למעט בעיטה אחת רחוק מעל לשערו, היווני לא עמד בסכנה. מן העבר השני, ככל שהדקות חלפו מכבי החלה להשתחרר מהלחץ וניסתה להגיע למצבים בעיקר מהאגפים, אך ללא הצלחה. 

ההתקפה המסוכנת הראשונה של מכבי הגיעה בדקה ה-19, כשאת המתפרצת סיים ריקן בבעיט השטוחה לידיו של השוער. בדקה ה-22 הרומנים זכו בכדור קרן שתורגם בהגבהה לרחבה של יאניוטיס ולנגיחה קלה של אומראני פנימה. 0:1 לקלוז'.

קנדיל וריקן לא היו רחוקים מלהשוות את התוצאה דקות ספורות לאחר השער של הרומנים אך ללא הצלחה. למרות הניסיונות של מכבי לצאת להתקפות מסוכנות דווקא קו ההגנה התקשה להתמודד עם הגבהות הכדורגים מהאגפים ואומראני כמעט ומצא את עצמו לקראת סיום המחצית מכפיל את התוצאה, אך למזלו של יאניוטיס הכדור חמק מהקורה. 

רגע לפני השריקה למחצית אופואדו כמעט ורשם את השיוויון אחרי שבעט מצד ימין כדור שהוגבה לפינת הרחבה, אל הכדור שלו חמק סנטימטרים מהחיבור. הרומנים ירדו במחצית ביתרון 0:1. 

מחצית שנייה

המחתית יצאה לדרך ללא שינויים בהרכב שתי הקבוצות. הרומנים פתחו את המחצית השנייה כמו שפתחו את הראשונה עם לחץ על שערו של יאניוטיס ועם החמצה ענקית של ג'וקוביץ' שמול השוער בעט רחוק מהשער.

בדקה ה-55 ערכה מכבי את החילוף הראשון, כשדור מיכה נכנס על חשבונו של יונתן כהן. בדקה ה-67 ניק בלקמן ערך את הופעת הבכורה המחודשת אחרי שהחליף את צ'יקו אופואדו. 

הכניסה של מיכה הכניסה רוח גבית במשחק ההתקפה של הצהובים ובדקה ה-69 קנדיל, שקיבל כדור עומק נהדר ממיכה, כמעט ובישל את שער השיוויון, אך כדור הרוחב שלו לא הגיע ליעד.

מיכה המשיך לחפש את שכטר ובלקמן, אך כדורי העומק שלו היו חסרים סנטימטרים מהשפיץ של הנעל של החלוצים הצהובים. מכבי המשיכה לחפש את שער השיוויון אך לא סיכנה במיוחד את שערו של ארלואסקיס.

אלירן עטר היה הניסיון האחרון של איביץ' לשנות את התוצאה כשהחלוץ נכנס בדקה ה-83 על חשבונו של איתי שכטר. למרות הניסיונות של הסרבי למצוא שער חשוב עד הרגע האחרון, מכבי ירדה מנוצחת. בשלישי הגומלין בנתניה.