קבוצת הנוער של המועדון, ערכה הערב (שבת) את המשחק הפתיחה לעונת המשחקים 2019/20 במסגרת ליגת העל לנוער. הצהובים אירחו את הפועל ב״ש באצטדיון הביתי החדש שלהם בנס ציונה. לקראת המשחק מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, שערך את הופעת הבכורה שלו כמאמן קבוצת הנוער על הקווים, בחר לפתוח בחלק הקדמי עם עמרי רם, שי בלחסן ורווה אסייג.

ההרכב המלא: אור יצחק, גיא מזרחי, דן לוגסי, עומר יצחקי, שחר רוזן, ניב ברקוביץ׳, שי בלחסן (נדב נידם, 46׳), רתם יצקר, רווה אסייג (טל תורג׳מן 81׳), שקד נבון (יהלי לזר, 60׳) עמרי רם.

מחצית ראשונה
פתיחת המשחק הייתה שייכת לצהובים מתל אביב. בדקה ה-5 כדור רוחב מצד ימין הגיע היישר אל שי בלחסן שמסף הרחבה שחרר בעיטה מדוייקת בנגיעה אל הפינה. לשוער באר שבע לא היה סיכוי. בלחסן כבש את שער הבכורה של הצהובים לעונה, 0:1 למכבי. כעבור 4 דקות החניכים של אליעזר בן אהרון המשיכו עם הלחץ על באר שבע. המגן הימני, גיא מזרחי, העביר כדור רוחב מצוין אל הרחבה, רווה אסייג ניסה לדחוק מקרוב אך ההגנה היריבה הצליחה להרחיק את הסכנה.

בדקה ה-12 באר שבע חזרה אל המשחק. כדור רוחב מצד ימים הגיע אל עילאי בן שיטרית שבעט לפינה הקרובה פנימה. באר שבע משווה ל-1:1. בדקה ה-16 הקבוצה האורחת איימה שוב על השער, הפעם בעיטה של רום אליגון נקטלה בידיו של אור יצחק. בדקה ה-20 הצהובים כמעט וחזרו ליתרון, רווה אסייג שלח את שקד נבון קדימה, הקשר התקדם מעט והקפיץ מעל השוער, אך הכדור פגש את המשקוף.

בדקה ה-36 מכבי כמעט והצליחו לכבוש שוב, כדור קרן שהורחק הגיע אל הבלם, עומר יצקחי ששחרר בעיטה שטוחה אל השער, אסייג הצליחה להסיט מעט את הכדור, אך שוער באר שבע הצליח להגיב בזמן והוא קלט את הכדור המסוכן. חלפו 3 דקות ושוב מכבי היית מסוכנת, בלחסן השתלט יפה על כדור ברחבה והוא שחרר בעיטה שנבלמה על ידי שחקן הגנה, הריבאונד הגיע אל אסייג שבעט החוצה. בסיום המחצית התוצאה נשארה 1:1.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בהמשך ישיר למחצית הראשונה. הצהובים המשיכו ללחוץ וגם איימו על השער כבר בדקה ה-48. נדב נידם, שנכנס כמחליף במחצית, השתלט על כדור על סף הרחבה ובעט בעוצמה אל המסגרת, אך שוער באר שבע הצליח לקלוט. עשר דקות חלפו ושוב זה היה נידם שאיים על השער, הפעם הוא בעט בעיטה חופשית שנהדפה על ידי השוער אל משקוף השער.

דווקא לאחר שליטה של הצהובים, באר שבע עלתה ליתרון בדקה ה-60. כדור רוחב מצב שמאל הגיע אל חלוץ היריבה שבעט לפינה הימנית פנימה, 2:1 לבאר שבע. 2 דקות חלפו ומכבי חזר למשחק, הרמה של המגן השמאלי, שחר רוזן, הורחקה לא טוב על ידי שוער היריבה, עומרי רם השתלט וגלגל את הכדור פנימה. התוצאה 2:2.

בדקה ה-73 מכבי כמעט וחזרה להוביל, ניב ברקוביץ׳ פרץ ברחבה וכבר הצליח להכניע את השוער אך הכדור פגש את שתי קורות השער ולאחר מכן הורחק על ידי הגנת באר שבע. בדקה ה-80 באר שבע איימה על השער, הרמה מצד ימין מצאה את ראשו של חלוץ היריבה שנגח מעל השער. עד לדקות הסיום הצהובים לחצו וניסו למצוא את ההכרעה אך התוצאה נשארה בסיום 2:2.