היום השני של מכירת המנויים לחברי מועדון FOREVER יצא לדרך הבוקר (ב') ומנכ"ל המועדון, בן מנספורד, מצא את הזמן כדי לבקר במוקד שרות הלקוחות בהיכל מנורה, לפגוש את המנויים החדשים וגם להתייחס למצב של הקבוצה ערב פתיחת עונת המשחקים 2019/20. 

רק חברי FOREVER מבטיחים את מקומם בבלומפילד! עוד לא הצטרפתם? זה עוד לא מאוחר  לחצו והצטרפו 

לרכישת מינוי לעונה הקרובה לחצו כאן

"אנחנו נמצאים בהיכל מנורה ורואים את האוהדים הנפלאים שלנו כאן שרוכשים מנויים", אמר המנכ"ל, "אנחנו חוזרים לתל אביב ותהיה לנו תמיכה אדירה מאחורינו, כך שמבחינת מכירת המנויים התחושות מצויינות. מבחינת מה שקורה על המגרש וההפסד בשבוע שעבר אז יש תחושה של אכזבה. אמרתי מוקדם יותר שאני שונא להפסיד, כך גם המאמן, הצוות וכל השחקנים. אנחנו לא אוהבים להפסיד ועובדים קשה כדי לתקן את זה". 

לקראת הגומלין מול סודובה:
"אני בטוח שיש לנו קבוצה שיכולה לנצח ולהשיג תוצאות גם כדי להעפיל לשלב הבא ולפגוש את פרנצווארוש או דינמו זאגרב. מבחינתי אנחנו בשבוע של עבודה קשה, מאמץ ותקשורת טובה בין כולם בקריית שלום, מנהיגות ואני מצפה לתוצאה הנכונה ביום חמישי. הפחד מכישלון צריך להניע אותך כדי לדאוג שזה לא יקרה. אני מאמין שיש לנו את היכולת לעבור לשלב הבא ויש לנו שבוע קשה לפנינו".

"חשוב שנשכח את העונה האחרונה, שיאים נשברו אבל זה נגמר. זו התחלה חדשה וזה מסר חשוב שכולם צריכים להבין", הוסיף מנספורד, "אני מאמין שהמסר ההזה יעבור. ראיתי את האכזבה בחדר ההלבשה במשחק האחרון והעבודה של השחקנים וולאדן (איביץ') בימים האחרונים גורמת לי להאמין שנראה את מכבי האמיתית בקרוב. העניין הוא לדעת איך לצאת ממצבים כאלה. יש לנו את אחד המאמנים הטובים באירופה, יש לנו את הסגל הכי טוב בישראל וזו קבוצה שזכתה באליפות בהפרש של יותר מ-30 נקודות. היינו רחוקים דקות בודדות מהעפלה לשלב הבתים, כך שאני מאמין מאוד בקבוצה הזו".