מכבי תל אביב תחל מחר (ה', 20:30) את המסע שלה אל עבר שלב הבתים בליגה האירופית, כשתארח את סודובה הליטאית במשחק הראשון של סיבוב 3 במוקדמות הליגה האירופית.

עוד לפני האימון המסכם הערב (ד') קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בו הצהיר המאמן, ולדימיר איביץ': "אלו המשחקים הכי חשובים שלנו העונה".

״מחר זה משחק חדש במסגרת הליגה האירופית", אמר איביץ'. "מולנו מגיעה קבוצה קשוחה שהיא אלופת ליטא בשנים האחרונות. הקבוצה שיחקה במשחקים מהסוג הזה גם בשנים קודמות, מדובר במועדון מאורגן. יש לנו שני משחקים מול הקבוצה הליטאית ואנחנו צריכים להיות מרוכזים באופן מקסימלי כדי להתכונן בצורה הטובה ביותר ולתת 100 אחוז בצמד המפגשים״.

כשנשאל על היכולת של היריבה:
״מדובר בקבוצה טובה, אמנם הקבוצה מגיעה ממדינה לא פופולרית באירופה אבל גם מכבי לא נחשבת לפופולרית באירופה. אני מאמין שבשני המשחקים עלינו לתת את המקסימום. הם יבואו מוכנים למשחק וכך גם אנחנו. היום בשנת 2019 לקבוצות יש את המידע הדרוש כדי להתכונן למשחק״. 

כשנשאל על שחקני הקבוצה המבוקשים באירופה:
״זה דבר טוב שיש התעניינות בשחקנים שלנו. המטרה שלנו לקדם שחקנים״.

כנשאל על השחקנים הפצועים:
גולסה וניקוליץ׳ היום יתחילו להתאמן איתנו אחרי תקופה ארוכה. אנחנו נצטרך לעקוב אחריהם באימונים ואני מקווה שיחזרו כמה שיותר מהר. אצילי עשה ניתוח, הייתה לו בעיה מהעונה הקודמת. הבעיה טופלה אך נוצרה בעיה נוספת. אנחנו נהיה במעקב אחריו״.

כשנאל על ייני:
״הוא מתאמן איתנו ואנחנו נחליט לקראת המשחק״.

כשנשאל על טיבי:
״אני רציתי אותו מתחילת העונה. מגיע לו להישאר פה. הוא עובד קשה והוא לוחם. במשחקים שהוא שיחק הוא היה טוב. הוא שיחק פחות בעונה שעברה מכיוון שעל התפקיד שלו היו שחקנים אחרים ששיחקו גם טוב. בשבילי הוא אחד המגנים הטובים ביותר בישראל.