פרויקט אקדמיית הבנות של מכבי תל אביב ממשיך לצבור תאוצה. בעקבות ההצלחה וההתעניינות הגוברת במיזם הייחודי, בנות רבות בוודאי שואלת את עצמן האם כדאי להצטרף לאקדמיה?

אין כמו לשמוע ממקור ראשון על הנעשה בה ולכן קיימנו סדרת ראיונות קצרים עם שחקניות שלוקחות חלק בפרויקט. הפעם הגיעה תורה של אבישג אייס, שחקנית בקבוצה של שנתון 2006, שמספרת כיצד תורמת אקדמיית הבנות להתפתחותה המקצועית.  

כמה שנים את משחקת כדורגל?
"אני מתחילה את השנה העשירית"

וכמה זמן במכבי?
"זו השנה השלישית"

איך ההרגשה להיות חלק מאקדמיית הבנות של מכבי תל אביב?
"אני חשה גאווה גדולה, תחושה שאני חלק מקבוצת בנות מגובשת ואיכותית מאד. אנחנו נהנות ביחד גם בזמן האימונים וגם מחוץ לאימונים. תומכות אחת בשניה, צוחקות ונהנות".

את מרגישה שהאקדמיה מקדמת אותך מקצועית?
"כן, מאוד! המאמנים מאוד מקצועיים ורמת האימון גבוהה. במהלך האימונים משתמשים באביזרים מקצועיים ושיטות אימון מגוונות. הוסיפו גם יחידת אימון כושר שתורמת לנו".

איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים?
"בתחום הכדורגל כמובן. החלום שלי הוא להיות שחקנית מקצוענית, לשחק בנבחרת ישראל ולהיות חלק בהצלחות רבות. בהמשך להשתלב גם בתחום האימון".

כזכור, פרוייקט אקדמיית הבנות מנוהל על פי הפילוסופיה של המנהל הביצועי של המועדון, פטריק ואן לוון. את הפרוייקט עצמו מנהלת דנה ניסנבוים ותחתיה עובדים צוות מקצועי של מאמנים ומאמנות במטרה להכשיר את דור השחקניות הצעירות בתנאים הטובים ביותר.