פרי גיים
המחזור ה-4 של ליגת הבורסה לניירות ערך הפגיש הערב (שבת) את מכבי תל אביב ומכבי חיפה לקלאסיקו על של הכדורגל הישראלי.

הצהובים אירחו את המשחק באיצטדיון בלומפילד והגיעו להתמודדות לאחר ניצחון על הפועל כפ"ס במחזור הקודם ועם 7 נקודות מ-9 אפשריות ב-3 מחזורי הפתיחה של העונה. המאמן ולדימיר איביץ' בחר לפתוח עם מערך של 3 בלמים והציב את ההרכב הבא: דניאל טננבאום, אנדרה ג’ראלדש, איתן טיבי, ז’איר אמאדור, שחר פיבן, אנריק סאבוריט, דן גלזר, דור פרץ, דור מיכה, צ’יקו אופואדו וניק בלקמן. 

מהעבר השני גם חיפה הגיעה לאחר פתיחת עונה שכללה 7 נקודות מ-9 אפשריות, כשמאמנה מרקו בלבול הציב את ה-11 הבאים: גיא חיימוב, רז מאיר, טרנט סיינסבורי, עופרי ארד, עאיד חבשי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, ניקיטה רוקאביצה וירדן שועה.

מחצית ראשונה
רבע השעה הראשונה של המשחק היתה מלאה בגישושים מצד שתי הקבוצות שהציגו משחק די זהיר. מכבי היתה זו שהתעוררה ראשונה ובדקה ה-17 מיכה ניסה את כוחו בבעיטה ממרחק שנקלטה אצל חיימוב. 2 דקות לאחר מכן סבוריט הגיע למצב קורץ ברחבה לאחר הגבהה אבל בעט מהאוויר החוצה. 

בדקה ה-26 המשחק נעצר לכ-7 דקות אחר התנגשות ראשים בין חבשי לחיימוב. לאחר חידוש המשחק מכבי המשיכה לתקוף ובדקה ה-37 גם מצאה את השער. ג'ראלדש הרים קרן טובה למרכז, בלקמן המשיך עם נגיחה שפגעה בסיינסברי והטעתה את חיימוב בדרך לרשת. 0:1 למכבי. 6 דקות לאחר מכן מכבי כמעט כבשה את השני לאחר מסירת רוחב של מיכה ונגיחה של בלקמן החוצה מזווית קורצת. 

מחצית שנייה
המצב הראשון במחצית השניה הגיע די במקרה בדקה ה-48 לאחר שצ'יקו ניסה להחזיר כדור קשתי לכיוון הרחבה, זה פגע במשקוף וניתז החוצה. בדקה ה-57 איביץ' ביצע את החילוף הראשון שלו כששכטר נכנס במקום בלקמן. 4 דקות לאחר מכן מכבי כמעט הבקיעה את השני אחרי שרוחב של סבוריט מצא את מיכה, שבעט לעמוד. 

בדקה ה-68 מיכה סיים את חלקו במשחק לאחר שהוחלף בשל פציעה באבי ריקן. 20 דקות לסיום פלקושצ'נקו ירה כדור מסוכן מ-20 מטרים אבל טננבאום הגיב טוב והדף.  בדקות הסיום מכבי התרכזה בעיקר במשימות הגנתיות במטרה למנוע מחיפה שער שיוויון ו-3 דקות לסיום מתן חוזז החליף את צ'יקו אופואדו. עד לסיום הצהובים הצליחו לשמור על היתרון בדרך לחגיגה גדולה בסיום וניצחון בכורה באיצטדיון בלומפילד המחודש.