מכבי תל אביב תפגוש ביום שבת (20:30) את הפועל כפר סבא במסגרת המחזור השלישי בליגת הבורסה לניירות ערך. הצהובים ניצלו את פגרת הנבחרות כדי לשפר את היכולת מהמשחקים האחרונים ולהגיע מוכנים למשחקים שצפויים לקבוצה בחודש ספטמבר.

המאמן ולדימיר איביץ' התייצב למסיבת העיתונאים לקראת המשחק והתייחס לעבודה של הקבוצה בשבועיים האחרונים, למצבת הפצועים וגם להשאלה של עדן קארצב לעירוני קריית שמונה.

״אנחנו עובדים קשה בשבועיים האחרונים על מנת לתקן את הטעויות שלנו מהמשחקים הקודמים", אמר איביץ'. "אנחנו יודעים שכפר סבא היא קבוצה טובה שהשיגה ניצחון במשחק קשה. יש להם שחקנים מהירים בעיקר מקדימה ויש להם הגנה טובה. אנחנו צריכים להיות מרוכזים במשחק שלנו, לתת את המקסימום כדי לנצח את המשחק״.

האם הקבוצה צריכה שינוי במערך לאור היכולת?
״יש לנו המון שחקנים ואין לי בעיה לתת את ההזדמנות לכל השחקנים. באופן נורמלי השיטה שלנו עובדת לפי השחקנים שלנו, לפעמים אנחנו יכולים לבצע שינויים לפני משחק ספציפי, אך אנחנו נשארים מרוכזים בדרך שלנו. מבחינה טקטית עלינו לעבוד ולהשתפר״.

כשנשאל על השאלתו של עדן קארצב:
״עדן הוא שחקן טוב שעוד יהיה כאן בעתיד. הוא עשה עבודה טובה בחדרה. לדעתי ודעת הצוות שלי, הוא שחקן טוב שיקבל את ההזדמנות. יש לנו את האופציה שיחזור בינואר. לגבי חוזז ואיילון, כרגע הם איתנו״.

כשנשאל על אצילי:
״עומר כרגע בשיקום, הוא התחיל לעבוד עם מאמן הכושר שלנו. אנחנו נעקוב אחר השיקום שלו ואני מאמין שהכל יהיה בסדר״.

כשנשאל על המקום בהרכב של טננבאום:
״בשבילי אין עדיפות לשחקן כזה או אחר. למי שיגיע לשחק הוא יקבל את ההזדמנות על המגרש. אני מאמין בכל השחקנים שלנו. טננבאום עובד קשה והוא שיחק טוב בהזדמניות שקיבל״.

כשנשאל על חזרתם של ניקוליץ' ויאניוטיס:
״שני השחקנים עובדים איתנו כבר מעל שבוע. אני שמח ששניהם בדרך לחזור. אנחנו נראה ונבחן מתי יהיה הרגע הנכון שיחזרו לסגל, אני מאמין שזה יהיה בקרוב״.