מכבי תל אביב תארח בשבת את מכבי חיפה ועוד לפני שריקת הפתיחה יערך טקס הוקרה לשחקן העבר ומי שבשנים אחרונות היה גם מנהל הקבוצה הבוגרת, בני טבק.

לכבוד המאורע חזרנו אחורה לאחת מהעונות שזכורות לטובה מהקריירה הנפלאה של טבק במדים הצהובים. חלוץ הסופה שזכה לכינוי F15 פתח עם מכבי את העונה במשחק חוץ בקריית אליעזר נגד מכבי חיפה במחזור הראשון של הליגה הלאומית לעונת 1976/77. 

25 הדקות הראשונות של המשחק לא היו מעודדות מבחינת טבק ובייחוד לא לשחקני ההגנה התל אביבים, כשבלם הקבוצה אבי כהן כבש כבר בדקה ה-7 שער עצמי. ברוך ממן הכפיל את היתרון כבר בדקה ה-23.

בזמן שהיה נראה כי אחת מטוענות לכתר תפתח את העונה ברגל שמאל, "או-אז לחצה מכבי תל אביב על הדוושה", כפי שתיאר זאת אלכס פרלסמן שסיקר את המשחק, "ה'מנוע' שלה נכנס להילוך גבוה ובני טבק התחיל לדהור לעבר תואר 'מלך השערים".

בדקה ה-32 בני טבק כבר צימק ל-2:1 בבעיטה מ-10 מטרים שהכניע את שוער הירוקים, שוורץ. 6 דקות לאחר מכן טבק כבר מצא את שער השיוויון אחרי בישול של ויקי פרץ. עם פתיחת המחצית השנייה אפשר היה להבין את הרוחות הנושבות בדרך למהפך וזה קרה רק בדקה ה-76, כשויקי פרץ השלים את המשימה והפך את התוצאה. 2:3 למכבי. שתי דקות בלבד חלפו עד שבני טבק תקע את המסמר האחרון ואת השלישי שלו במשחק וקבע את תוצאת המשחק. ניצחון גדול במחזור הפתיחה לצהובים בניצוחו של F15. ניצחון שסימן את הבאות על עונת דאבל היסטורית ומרשימה במיוחד.