מכבי תל אביב תתארח בשבת אצל בית"ר ירושלים למשחק שני תוך 4 ימים מול אותה יריבה. היום (חמישי) דיבר הבלם שחר פיבן במסיבת העיתונאים לקראת מפגש הליגה בטדי בו תנסה האלופה לשוב למסלול הניצחונות. 

על המפגש נגד אותה יריבה תוך זמן קצר:
"היו לנו מקרים דומים בעבר, ננסה להוציא את המקסימום מהמשחק ומהשבוע הזה. הפסדנו לפני כמה ימים לאותה קבוצה אבל זה יהיה משחק חדש לגמרי ואחר לגמרי. זה הכדורגל. אחרי 3-4 ימים יש לך משחק חדש, אתה צריך לקחת את עצמך בידיים, להתאושש ולשחק נגד קבוצה טובה וברמה גבוהה. ננסה להוכיח שאנחנו קבוצה טובה יותר. יהיה לא פשוט אבל אנחנו מאמינים בעצמנו".

על היכולת של הקבוצה:
"התפקיד שלנו הוא לא לרצות את התקשורת אלא את המאמן שלנו ואת האוהדים ואת עצמנו. אנחנו לא מתרכזים במה אנשים חושבים אלא במטרות שלנו. אנחנו צריכים לשפר הרבה דברים כדי להשתפר כקבוצה. המשחק נגד חיפה נשכח והמשחק נגד בית"ר נשכח. אנחנו מרוכזים במשחק הבא. אנחנו לא צריכים לחשוב על מה כתבו עלינו".

לסיום אמר פיבן: "בתור שחקן הגנה, אני יודע שיש דברים שאין בהם יום רע. כוח רצון, לחימה. אלה הדברים שאנחנו צריכים להגיע איתם. כל השאר, התקפית, כמו בעיטות לשער, אלה דברים שלפעמים הולכים יותר ולפעמים פחות. הבסיס שלנו זה הרצון לנצח יותר מהיריבות. אם נביא את זה נראה קבוצה לוחמת שרצה ורוצה ואני חושב שהדברים יסתדרו לטובתנו".