מכבי תל אביב ונותנת החסות של המועדון, קבוצת קופל גרופ, שמחים להודיע על הארכת חוזה ההתקשרות בשנתיים נוספות. בכך ישלימו הצדדים 11 שנים של שיתוף פעולה פורה ומוצלח.

המשנה למנכ"ל, שרון תמם, ברכה על הארכת החוזה ואמרה: "הקשר בין מכבי תל אביב לקבוצת קופל גרופ בראשותו של מיקי קופל התחיל בשנת 2009 והעונה הזו אנו משלימים עשור. אנחנו שמחים על הבעת האמון מצד החברה ובעליה במועדון והעובדה כי החברה צועדת עם המועדון למעלה מעשור היא דבר שאינו בשגרה בעולמות החסות. אני יודעת ובטוחה כי עם השנים הצלחנו לייצר לחברה ערך מוסף עבור עסקיה ומאמינה שכך נמשיך לעשות, החברה הפכה לחלק ממשפחת מכבי תל אביב". 

בעלי חברת קופל גרופ, מיקי קופל, אמר לאתר הרשמי: "אני אוהד מכבי תל אביב מגיל 8. אני בן 47, גר בקריית אתא ומגיע לכל משחק בארץ ובחו"ל. החברה שבבעלותי שמחה להמשיך ולהיות נותנת חסות לשנתיים נוספות. התחלנו את החסות הראשונה בשנת 2009 ואנחנו מבין התורמים הוותיקים בכדורגל הישראלי ובמכבי תל אביב. אנו רואים במכבי משפחה ועסקה כאחד. אני יכול להעיד שיש למכבי ת"א תרומה עצומה לאן שהחברה שלי הגיע ותגיע".

קבוצת קופל גרופ נוסדה בשנת 1999 ומעניקה שירותים משלימים באמצעות כתבי שירות ומנויים ללקוחות במספר תחומים עיקריים. הקבוצה מעניקה שירות באמצעות ארבעה מותגים: מותג Start Car Kopell מציע לצרכן הפרטי שירותי דרך וגרירה, רכב חליפי ו-שמשות בכל רחבי הארץ רק באמצעות סוכן הביטוח. מותג Electro Kopell מציע לצרכן שירות תיקונים למוצרי חשמל ביתיים במסגרת חבילות ייחודיות ואטרקטיביות 
הכוללות גם מוצר חדש אם לא הצלחנו לתקן. מותג New Media Kopell מציע ללקוחותיו העסקיים שירותי מיתוג, פרסום וקידום ברשתות החברתיות. מותג JOBBIT הפתרון המושלם למעסיקים. מציע ללקוחותיו העסקיים שירותי תפעול פנסיוניים.