אחרי פגרה בת שבועיים ליגת הבורסה לניירות ערך חזרה, כשמכבי תל אביב יצאה למשחק חוץ נגד העולה הטרייה, הפועל כפר סבא. 

 

הצהובים מגיעים למשחק אחרי שנפרדו בתיקו 0:0 במשחק הבית הראשון בבלומפילד המחודש במפגש נגד בני יהודה. המאמן ולדימיר איביץ' נאלץ להסתדר בסגל חסר ללא הקשר, דור פרץ, שהורחק במשחק האחרון. אבי ריקן תפס את מקומו של פרץ. 

אופיר דוידזאדה פתח בעמדת המגן השמאלי במקומו של אנריק סבוריט וצ'יקו אופואדו פתח בחוד לצידם של יונתן כהן ואלירן עטר.

מחצית ראשונה

אחרי פתיחה שקולה מכבי רשמה הזדמנות ראשונה, כשאלירן עטר המשיך כדור רוחב של יונתן כהן, אך איתמר ישראל היה במקום להדוף לקרן. מכבי השתלטה על המשחק אבל ישראל השאיר את כפ"ס עם רשת נקייה אחרי הדיפה כפולה שלו מבעיטות של ריקן ואופואדו בדקה ה-19. 

אחרי לא מעט ניסיונות של עטר וריקן מחוץ לרחבה, בדקה ה-38 דור מיכה קיבל כדור עומק מצ'יקו אופואדו, ומזווית קשה כבש את הראשון במשחק. 0:1 למכבי. מכבי ניסתה להכפיל את התוצאה אך ללא הצלחה ובסיום ירדו הצהובים למחצית ביתרון 0:1.

מחצית שנייה

המחצית השנייה נפתחה עם דומיננטיות של כפר סבא במרכז השדה בעוד מכבי התקשתה להגיע למצבים ליד שערו של ישראל. 

בדקה ה-65 ערך איביץ' שני חילופים כשאיתי שכטר ורוסלאן ברסקי נכנסו על חשבונם של אלירן עטר וצ'יקו אופואדו. החילוף שינה את השליטה במגרש, כשמכבי החזיקה יותר בכדור, אך עדיין התקשתה להגיע למצבי הבקעה.

בדקה ה-88 כפר סבא נותרה בעשרה שחקנים. קווין ריינשטיין תיקל מאחור את יונתן כהן וספג את הכרטיס הצהוב השני. איביץ' הכניס לקראת הסיום את ניק בלקמן במקומו של יונתן כהן. בסיום מכבי תל אביב ניצחה את המשחק שבוע לפני המפגש עם מכבי חיפה