קבוצת הנוער של המועדון פגשה את מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-3 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש לאחר שתי תוצאות תיקו במחזורי הפתיחה. מנגד הקבוצה מנתניה הגיעה למפגש עם הפסד ותוצאת תיקו. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, ביצע מספר שינויים בהרכב לעומת המחזור הקודם, פארפה גויאגון ונהוראי ביטון פתחו בחלק הקדמי על חשבונם של שקד נבון ושי בלחסן. את אפודת השוער קיבל בן מוסיאוף.

ההרכב המלא: בן מוסאיוף, גיא מזרחי, עומר יצחק, דן לוגסי, שחר רוזן, נדב נידם (אסף הרשקו 53׳), עמרי רם (טל תורג׳מן 78׳), רותם יצקר (ניב ברקוביץ׳ 57), רווה אסייג, פארפה גויאגון (שי בלחסן, 67׳) ונהוראי ביטון (שקד נבון, 46׳).

התקציר באדיבות ערוץ הספורט

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה דרמטית, מכבי נתניה איימה כבר בדקה הראשונה של המשחק על השער של הצהובים. סהר ברמי בעט רחוק מהמסגרת. בדקה ה-2 מכבי עלתה ליתרון מוקדם, רווה אסייג פרץ באגף הימני וחף על פני שני שחקני הגנה, הוא שחרר כדור רוחב נהדר אל רגלו של פארפה גויאגון שבנגיעה בעט פנימה. 0:1 למכבי. זה שער הבכורה של הקשר מחוף השנהב במדי מכבי.

ברבע השעה הראשונה של המשחק מכבי שלטה בקצב המשחק, הדבר בא לידי ביטוי בדקה ה-14 כשעמרי רם קיבל כדור בצד ימין והרים כדור מסוכן לרחבה, הכדור הוסט על ידי שחקן הגנה של נתניה לכיוון השער, אך הכדור חלף סמוך לקורה. בדקה ה-17 נתניה חזרה לאיים על השער, אךון גינת ניסה את מזלו מרחוק, הכדור הלך גבוה מעל השער. 4 דקות חלפו והפעם בעיטה של רוי קורין מנתניה נקלטה על ידי בן מוסאיוף. בדקה ה-26 כדור קרן של נתניה הגיע אל ראשו של כראם גאבר שנגח אל הקורה.

בדקה ה-36 הגיע השער השני של מכבי. כדור חופשי של עמרי רם מצא את פארפה שבעט בנגיעה מהאוויר פנימה. 0:2 למכבי.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בצורה טובה עבור מכבי שהמשיכה את השליטה בקצב המשחק. בדקה ה-51, עמרי רם, שבישל את הראשון, הרים כדור מדוייק לרחבה שהגיע היישר אל ראשו של רווה אסייג שנגח מעל השוער פנימה. מכבי עלתה ליתרון 0:3.

בדקה ה-65 מכבי כמעט וכבשה את השער הרביעי. ההתקפה המתפרצת החלה ברגליו של פארפה הוא מצא את עמרי רם בצד ימין ששחרר בעיטה לפינה הרחוקה, אך שוער נתניה, ראזי אבו חמזה, הציל את הכדור. שתי דקות חלפו ונתניה כמעט ומצאה את הרשת, עמרי גאנדלמן שחרר בעיטה מסף הרחבה, מוסאיוף הגיב טוב והציל את הכדור לקרן.

בדקה ה-70 נתניה צימקה את התוצאה. הרמה מהאגף הגיעה היישר אל עמית יעקב שנגח מקרוב פנימה. נתניה צימקה את התוצאה ל-1:3. בדקה ה-83 נתניה שוב איימה על השער, הפעם זה היה רועי מרדכי שבעט אל המסגרת, מוסאיוף היה במקום להציל את הכדור המסוכן. בדקה ה-90 קשר נתניה, רוי קורן בטע מתוך הרחבה אל המסגרת, מוסאיוף שוב היה עירני והשוער הדף את הכדור לקרן. התוצאה נשארה בסיום 1:3 למכבי.