אחרי המפגש בגמר גביע הטוטו, מכבי תל אביב תתייצב בשבת (20:30) למשחק נוסף מול בית"ר ירושלים. האלופה תתארח אצל הירושלמים למשחק במסגרת המחזור ה-5 של ליגת הבורסה לניירות ערך והיום (חמישי) דיבר המאמן ולדימיר איביץ' במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

"זה משחק חוץ קשה, אנחנו יודעים שבית"ר קבוצה קשה. במיוחד בטדי. נצטרך להתכונן ולחשוב על עצמנו ולא עליהם", אמר איביץ' בתחילת דבריו.

על ההרכב שהציב בגמר גביע הטוטו:
"אלה היו השחקנים הכי טובים שלנו ברגע ההוא. לא חשבתי על המשחק בשבת".

על היכולת של מכבי:
"אומרים בתקשורת שאנחנו לא בכושר טוב. כולם אומרים את זה אבל אנחנו עדיין במקום הראשון בטבלה. אני רוצה שהשחקנים שלי יהיה טובים יותר ויותר עם כל משחק שעובר. יש הרבה סיבות למה חלק אולי לא משחקים באותה רמה כמו בשנה שעברה, אבל אלה דברים שאנחנו שומרים לעצמנו".

"אני יכול לתת לך 5-6 קבוצות ששיחקו טוב ועכשיו בפתיחת העונה הזו הם במקום פחות טוב. ברצלונה, ריאל מדריד, טוטנהאם. כדורגל הוא תחום שונה", הוסיף, "צריך לעשות הרבה דברים כדי להצליח. זה לא קל עבורי ולא עבור המועדונים הגדולים בעולם. זה תהליך. אם אתה רוצה לקפוץ גבוה מדי אתה תיפול, צריך לעבור צעד צעד".

על שדרוג שחקנים צעירים במכבי:
"העבודה שלנו היא להשיג תוצאות טובות כי זה אחד המועדונים המובילים בישראל אבל צריך לשים לב גם לדברים אחרים. לא רק לתוצאות. זה אומר שאנחנו מנסים לפשר את המועדון, להשאיר פה משהו. זה החזון שלנו וזה החזון שלי. אני רוצה להשאיר פה משהו גם אחרי שאלך".