המחזור השמיני בליגת הבורסה לניירות ערך יזמן למכבי תל אביב מפגש פסגה מסקרן. האלופה תארח את הפועל ב"ש (שני, 20:15) למשחק בין שתי המוליכות ערב המחזור והיום (ראשון) קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה התייחס המאמן ולדימיר איביץ' למה שצפוי לקרות על הדשא של איצטדיון בלומפילד. 

"זה משחק קשה, בדיוק כמו בשבוע שעבר. זה משחק אחד", אמר איביץ' לקראת המשחק, "זו קבוצה שאנחנו מכבדים מאוד. היא היתה דומיננטית ב-5 השנים האחרונות, אנחנו יודעים למה לצפות מהם אבל הכי חשוב הוא איך שאנחנו נשחק ומה שאנחנו נכין. אם נהיה מרוכזים וניתן את המקסימום אני בטוח שהתוצאה תגיע". 

על ה-0:4 בעונה שעברה:
"אני שכחתי את ה-0:4. תמיד צריך להמשיך הלאה. אם חושבים על מה שקרה במשחק הקודם או בעונה הקודמת אתה בטוח מפסיד. העבודה שלנו היא לחשוב על המשחק הבא. לא משנה מה התקשורת אומרת, לכל אחד יש דעה על המשחק. רובם מדברים אחרי המשחק ולא לפני. אנחנו עובדים בזה ויש הבדל בין מי שעובד בזה למי שרואה את המשחק".

"אין משחקים קלים. הכל תלוי במצב הרוח בו אתה מגיע למשחק", הוסיף איביץ', "אם אתה מוכן לעבוד ולהתרכז. אף אחד לא יודע להגיד לנו אם ננצח או נפסיד. אנחנו צריכים להילחם ולתת את המקסימום. אנחנו מקווים שכל מי שיעלה על הדשא יתן משחק מושלם ומקצועני".

על מצב הפצועים:
"אין לנו בעיות נוספות מלבד אלה שהיו".

על השוער אנדראס יאניוטיס:
"אני חושב שיאניוטיס יהיה בסגל. הוא מתאמן כרגיל ומוכן".