מכבי תל אביב תנסה להמשיך בשבת (17:30) את רצף הניצחונות כשתתארח אצל הפועל רעננה למשחק במסגרת המחזור ה-9 של ליגת הבורסה לניירות ערך. היום (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה התייחס המאמן ולדימיר איביץ' להתמודדות.

על רעננה:
"זו יריבה קשה, במיוחד כשהיא משחקת נגד מועדונים גדולים. ראיתי את כל המשחקים שלהם נגד קבוצות גדולות והם שיחקו טוב, בצורה ממושמעת. זו קבוצה שעובדת כמו קבוצה. המיקום שלהם בליגה לא ריאלי כי הם היו צריכים לנצח בכמה מהמשחקים שעשו בהם תוצאות פחות טובות. הם יודעים לשחק במיוחד במגרש פתוח. אני מכבד את המאמן שלהם, הוא מאמן טוב. המשחק הזה חשוב לנו בדיוק כמו המשחק האחרון. נצטרך להיות מרוכזים במאה אחוז כדי לקחת 3 נקודות". 

למה קבוצות מתקשות לכבוש נגד מכבי?
"זו לא שאלה בשבילי אלא בשביל המאמנים האחרים. אנחנו עובדים בשני צידי המגרש, אי אפשר להיות טובים בהתקפה בלי לעשות הגנה טובה. קודם צריך לעבוד עבור הקבוצה, עד כה אנחנו עושים את זה טוב. אפשר לשפר את החלק הזה. אנחנו צריכים להמשיך, גם בהגנה יש לנו דברים שאנחנו יכולים לעשות טוב יותר".

על היכולת ההתקפית:
"אני לא יודע כמה שערים נצטרך להבקיע כדי שמישהו יהיה מרוצה. לא כבשנו בשני משחקי בית נגד חדרה ובני יהודה. בשני המשחקים יצרנו מצבים, לפעמים הכדור לא נכנס. זה אומר שאנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים בחלק האחרון של המגרש. אני מאמין שהביטחון יגיע וזה יגיע רק עם עבודה. אנחנו עובדים על זה הרבה ומאמינים בשחקנים".

אילון אלמוג ויונתן כהן, שחתמו על חוזים, יכולים להיות שחקני העתיד של מכבי?
"כן, בטח. יש לנו הרבה שחקנים צעירים שיקבלו הזדמנות וישחקו. גם נגד ב"ש, שהיה משחק גדול – סוג של דרבי – היו על הרבה שחקנים מאקדמיית הנוער שלנו על הדשא. אנחנו משתמשים בהם, מאמינים בהם ומאמינים שהם יכולים להיות העתיד של מכבי".

מכבי יותר דפנסיבית העונה לעומת השנה שעברה?
"אני לא חושב שאנחנו יותר דפנסיבים. אולי המספרים מראים את זה, אבל במשחק האחרון יצרנו המון מצבים. היינו יכולים להבקיע 5 או 6 שערים. גם באשדוד יצרנו מצבים. הבעיה היא כשאתה לא יוצר, כשאתה יוצר לפעמים התוצאה היא 0:0 אבל אם אתה יוצר לאורך זמן אז בסוף הכל יהיה טוב".

על מצב הפצועים:
"כבר אמרתי ששחקנים שחוזרים אחרי זמן רב רגישים יותר. קשה לחזור בדיוק לאותה רמה. זה אומר שהכל בשליטה וכולנו דואגים שכל מי שחוזר, אצילי, גולסה, קנדיל, ייני, שאני מאמין שיחזור בקרוב, נמצא בשליטה".