אחרי פגרה בת כשלושה שבועות ליגת העל לנוער חזרה היום (שבת) לפעילות. קבוצת הנוער של המועדון, מכבי ת"א 'שחר', מארחת בשעה זו את בית"ר ירושלים 'אורן' למשחק צמרת מסקרן במסגרת המחזור ה-6 שנערך באיצטדיון בנס ציונה. 

ערב המחזור מכבי מדורגת במקום ה-6 עם 7 נקודות. מנגד, בית"ר מדורגת במקום ה-4 עם 2 נקודות יותר מאשר לצהובים. 

מהלך המשחק
מכבי פתחה טוב את המשחק ובדקות הראשונות נהנתה משתי פעולות טובות של רונן חנצ'יס באגף השמאלי, שהסתיימו עם בעיטות שלא מצאו את המסגרת. בדקה ה-23 בית"ר הגיעה להזדמנות טובה לאחר חטיפת כדור של טדאגר דגו, שהקפיץ מעל השוער אבל נעצר בקורה.

בדקות הבאות מכבי שוב יצאה קדימה והפעילה בעיקר את האגף השמאלי, אך בעיטות של שחר רוזן וחנצ'יס חמקו ליד העמוד הבית"רי. בדקה ה-35 בלחסן השאיר כדור יפה למגן הימני גיא מזרחי, שבעט טוב מתוך הרחבה, אך שוער בית"ר הציל שער. הלחץ של מכבי נמשך ושתי דקות לאחר מכן השוער האורח חאיק הציל שער בטוח לאחר נגיחה של חנצ'יס מ-7 מטרים. 2 דקןת להפסקה רוחב נהדר של בלחסן מצא את איתי בן חמו, שנגח מ-5 מטרים, אך שוב הדיפה של השוער חאיק מנעה מהצהובים לעלות על לוח התוצאות.

שחקני מכבי הגיעו להזדמנות טובה גם בפתיחת המחצית השניה, אך הכנסת כדור יפה של נידם הסתיימה עם נגיחה של אסייג מעט מעל המשקוף. 2 דקות לאחר מכן אסייג נשלח לעומק על ידי גויאגון אבל מצא את הרשת החיצונית מזווית קשה.

בדקה ה-66 מכבי כמעט ניצלה יציאה פזיזה של שוער האורחת, בלחסן ניסה לנצל זאת עם בעיטה מהירה אך לא מצא את המסגרת. 4 דקות לאחר מכן הצהובים ביצעו תרגיל קרן קצרה יפה, אך לרוע מזלם בעיטה של רוזן זיעזעה את הקורה. דקה לאחר מכן שקד נבון המחליף קיבל הזדמנות טובה בתוך הרחבה אבל בעט החוצה ממצב קורץ. 

מכבי המשיכה לייצר לחץ כבד על השער הבית"רי ובדקה ה-81 גם פרצה את הסכר. בלחסן הרים כדור חופשי נהדר מימין, הבלם איתי בן חמו הסתנן לרחבה ומ-7 מטרים נגח לרשת. 0:1 למכבי. 4 דקות לאחר מכן כמעט הגיע השני אחרי שמזרחי חדר לרחבה ובעט למשקוף. מכבי הצליחה לשמור על היתרון עד לסיום בדרך לניצחון 0:1 וחזרה מוצלחת מהפגרה. 

הרכב מכבי ת"א: בן מוסאיוף, גיא מזרחי, עומר יצחק, איתי בן חמו, שחר רוזן, ניב ברקוביץ' (שקד נבון 68), שי בלחסן, נדב נידם (אסף הרשקו 54), רווה אסייג (עמרי רם 63), פארפה גויאגון, רונן חנצ'יס (אפק ספיר נבות 68)

הרכב בית"ר ירושלים: ניסים חאיק, רז ברוכיאן, אדיר דרעי, דוד חוגה, אביאל זרגרי, לי און מזרחי, גיל בן שלוש, ערן אזולאי, אוראל כהן, זיד קונבר, טדאגר דגו