פרי גיים
אחרי ה-0:4 הגדול על בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב חזרה הערב (שבת) לבלומפילד במטרה להמשיך את המומנטום. האלופה אירחה את הפועל חדרה למשחק במסגרת המחזור ה-6 של ליגת הבורסה לניירות ערך. 

שחקניו של ולדימיר איביץ' הגיעו להתמודדות מהמקום הראשון בטבלה כאשר המאמן החזיר הפעם להרכב הפותח שלו את דור מיכה וניק בלקמן, כאשר ה-11 המלאים היו: דניאל טננבאום, אנדרה ג’ראלדש, איתן טיבי, ז’איר אמאדור, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, דור מיכה, יונתן כהן, ניק בלקמן וצ’יקו אופואדו. 

מהעבר השני, בדומה לעונה שעברה, גם הפעם חדרה הגיעה למשחק מהחלק העליון של הטבלה (מקום חמישי). מאמנה אורי גוטמן בחר להציב את ההרכב הבא: אוסטין אג׳ידה, ויסאם רבאח, ג׳ונתן סיסה, חגי גולדברג, יהב גורפינקל, אליאל פרץ, ג׳ורג׳ פוציבה, מוחמד אבו פאני, רועי זקרי, מנשה זלקה ולוסיו.

מחצית ראשונה

 השחקנים של ולדימיר איביץ' הצליחו להשתלט על המשחק כבר מדקות הפתיחה, אך מערך הגנתי של היריבה הצליח למנוע הזדמנויות צהובות בפתיחה. בדקה ה-17 דור פרץ השתחרר על סף הרחבה אבל שלח כדור מעל המשקוף. 
 
הדומיננטיות הצהובה נמשכה גם בדקות הבאות כאשר מכבי ייצרה לא מעט בעיטות לעבר השער. בין אלה שניסו היו פרץ, מיכה, צ'יקו וכהן עם בעיטות מטווח מעט רחוק, שלא מצאו את המסגרת. שתי דקות לפני ההפסקה בלקמן איים עם וולה יפה שלרוע מזלו פגע רק ברשת החיצונית. מהעבר השני, חדרה לא ייצרה אף איום על השער ב-45 הדקות הראשונות.
 
מחצית שנייה
איביץ' החליט לא לבצע חילופים בפתיחת החצי השני ובדקות הראשונות שלו ראה ניסיונות של בלקמן וסבוריט שלא מצאו את המסגרת. בדקה ה-59 איתן טיבי כמעט כבש לאחר קרן של כהן, אבל הנגיחה שלו הלכה לידיים של אג'ידה. 3 דקות לאחר מכן ביצע איביץ' את החילוף הראשון שלו כששכטר החליף את בלקמן. 
 
מכבי המשיכה לרענן את השורות ובדקה ה-67 נכנס גם אלירן עטר במקום צ'יקו אופואדו. בדקה ה-71 כהן הגיע לחצי הזדמנות אחרי רוחב של סבוריט אבל הכדור שלו הלך לידיים של השוער. 8 דקות לסיום שכטר הגיע למצב טוב לאחר הגבהה של כהן אבל הנגיחה שלו פיספסה את המסגרת בסנטימטרים. 5 דקות לסיום מיכה קיבל הזדמנות גדולה לכבוש באחד על אחד מול אג'ידה אבל השוער הצליח להדוף. מיד לאחר מכן מיכה פינה מקום לאורוש ניקוליץ' שנכנס כמחליף. בתוך תוספת הזמן לסרבי עוד היתה הזדמנות אחרונה לכבוש אבל גם הכדור שלו מכ-12 מטרים לא מצא את הרשת. 0:0 בסיום.