נוער: הפועל ראשל"צ 'יהודה' – מכבי ת"א 'שחר', 11:00 באיצטדיון הברפלד בראשל"צ
אחרי הניצחון הדרמטי על בית"ר ירושלים, קבוצת הנוער תנסה להמשיך את המומנטום במשחק חוץ בעיר היין. 3 הנקודות האחרונות שהשיגו, הקפיצו את שחקניו של המאמן אליעזר בן אהרון למקום השלישי בטבלת ליגת העל לנוער (10 נקודות). מנגד, ערב המחזור ה-7 היריבה מדורגת במקום ה-11, אך במאזנה 7 נקודות בליגה שצפופה במיוחד העונה.

נערים א': מכבי נתניה 'יונתן' – מכבי ת"א 'עודד', 15:30 בנתניה שפירא
קבוצת נערים א' נמצאת בתקופה טובה וערב המחזור ה-7 בליגת נערים א' על חולקת את המקום הראשון עם מכבי חיפה, שגם לה 15 נקודות עד כה. הצהובים ייצאו הפעם למשחק חוץ בנתניה ויקוו להמשיך את רצף הניצחונות נגד יריבה שמדורגת במקום ה-7 עם 12 נקודות עד כה.

נערים ב': הפועל ר"ג 'רונן פרץ' – מכבי ת"א 'אלי פוקס', 15:50 ברמת גן, רמת השקמה
כמו נערים א', גם קבוצת נערים ב' מדורגת בפסגת הליגה, רק שהיא חולקת את המקום הראשון אם לא פחות מ-3 קבוצות נוספות שגם להן 19 נקודות. אחרי סדרת תוצאות טובה, הצהובים ינסו להשיג ניצחון גם מול הרמת גנים שיגיעו להתמודדות מהמקום ה-14 (8 נקודות).

נערים ג': הפועל ב"ש – מכבי ת"א 'אלדד', 11:00 באיצטדיון וסרמיל
רגע לפני שהקבוצה הבוגרת תפגוש את הדרומיים, גם לקבוצת נערים ג' מחכה מפגש מול נציגת המועדון מבירת הנגב. מכבי תנסה להשיג ניצחון שני ברציפות ולהמשיך את הטיפוס במעלה הטבלה (ליגת נערים ג' מרכז), כאשר ערב המחזור ה-6 במאזנה 9 נקודות (מקום חמישי). גם לב"ש 9 נקודות והיא מדורגת מקום אחד מתחת לצהובים.