מכבי ערכה הבוקר (ו׳) משחק אימון נגד סקציה נס ציונה במגרש הפועל מרמורק ברחובות. אילון אלמוג (10), עומר אצילי (31) ואיתי שכטר (39) כבשו את השערים והעניקו למכבי ת"א ניצחון 0-3.

המחצית הראשונה נפתחה בצורה חיובית עבור מכבי, כבר בדקה ה-10 אילון אלמוג העלה את הצהובים ליתרון.  קנדיל שלח את אצילי באגף ימין, פרץ לרחבה והעביר רוחב לאלמוג, שהניסיון הראשון שלו נהדף על ידי הבלם ואת הריבאונד בעט מקרוב לרשת הגבוהה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-24 ריקן הוציא מתפרצת ומסר לשכטר שעבר את עמרי גלזר וכבש אך השער נפסל בגלל נבדל. שתי דקות חלפו ונס ציונה היא זאת שאיימה על השער. אופיר מזרחי נגח מקרוב ויאניוטיס קלט את הכדור. בדקה ה-31 החניכים של ולדימיר איביץ׳ הכפילו את התוצאה. עומר אצילי כבש מהנקודה הלבנה לאחר שגם הוכשל ברחבה. בדקה ה-39 איתי שכטר הוסיף את השלישי, קנדיל חטף כדור בצד ימין והוא עשה דאבל פאס עם גולסה. המגן העביר רוחב לשכטר שדחק מקרוב בנגיעה אל הרשת. התוצאה נשארה 0:3 למכבי במחצית ששוחקה 40 דקות.

בפתיחת המחצית השנייה מאמן הקבוצה, ולדימיר איביץ‘, ערך שלושה חילופים במחצית כשדניאל טננבאום נכנס לשער במקום יאניוטיס, אנריק סבוריט החליף את ז'איר בעוד שדור מיכה נכנס במקום גולסה. בדקה ה-51 ערך איביץ' שלושה חילופים נוספים כשאנדרה ג'ראלדש, ארון שוינפלד ומתן חוזז נכנסו במקומם של קנדיל, אצילי ושכטר.

בדקה ה-60 מכבי חזרה לאיים על השער. רוסלן ברסקי הרים כדור קרן לאילון אלמוג שנגח מעל המשקוף. דקה חלפה והפעם חוזז פרץ לרחבה והעביר כדור שעבר לרוחב השער אבל שוינפלד לא הגיע. בדקה ה-64, חילוף נוסף במכבי, פארפה גויאגון מחליף את אילון אלמוג. מספר דקות חלפו וחילופי מסירות של ריקן ומיכה בצד ימין מצאו את חוזז שבעט אל המסגרת, אך השוער המחליף של נס ציונה, מתן זלמנוביץ׳, הדף לקרן. בדקה ה-72, התבצעו שלושה חילופים נוספים כשחקני קבוצת הנוער עומר יצחקי, אפק ספיר והדר יוסף החליפו את פיבן, ריקן ודוידזדה. התוצאה נשמרה זהה עד לסיום. הצהובים גברו 0:3 על נס ציונה.

ההרכב המלא:
אנדריאס יאניוטיס (דניאל טננבאום 41), מאור קנדיל (אנדרה ג'ראלדש 51) , שחר פיבן (הדר יוסף 72), ז'איר אמאדור (אנריק סבוריט 41) , אופיר דוידזדה (עומר יצחקי 72), רוסלן ברסקי, איל גולסה (דור מיכה 41), אבי ריקן (אפק ספיר 72), אילון אלמוג, עומר אצילי (מתן חוזז 51) איתי שכטר (ארון שוינפלד 51).