קבוצת הנוער של המועדון פגשה את מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-10 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש במומנטום חיובי של 4 ניצחונות רצופים (מקום 3). מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-1 בטבלה כשבמאזנה 8 ניצחונות ותוצאת תיקו ב-9 משחקים. מאמן מכבי, אליעזר בן אהרון בחר לפתוח בחלק הקדמי עם עמרי רם, רונן חנצ׳יס ורווה אסייג.

(התקציר באדיבות ערוץ הספורט)

 

מחצית ראשונה
המשחק נפתח באיום של הירוקים אל עבר שערו של בן מוסאיוף. בדקה ה-2 מאור לוי שחרר בעיטה מרחוק שהלכה מחוץ למסגרת. בדקה ה-5 הצהובים מצאו את הרשת. ההתקפה החלה מרגלו של המגן הימני, גיא מזרחי, הוא מצא באגף הימני את עמרי רם שהתקדם מעט ושחרר כדור רוחב נהדר אל מרכז הרחבה. רווה אסייג היה במקום לבעוט בנגיעה ולהכניע את שריף כיוף. 0:1 למכבי.

בדקה ה-14 מכבי כמעט וכבשה את השני. הרמה מדוייקת של מזרחי, הגיעה אל עמרי רם שנגח אל המסגרת. כיוף הצליח להציל את הכדור ורם נגח את הריבאונד מעל משקוף השער. בדקה ה-28 רווה אסייג ביצע פעולה אישית על סף הרחבה, הוא הטעה שחקן הגנה ושחרר בעיטה שחלפה סמוך לחיבורים של השער. חמש דקות לפני הירידה למחצית מזרחי ניסה להפתיע מרחוק עם בעיטה חדה שנקלטה על ידי כיוף. בסיום המחצית התוצאה נשארה זהה 0:1 למכבי.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה עם הזדמנות מצויינת לזכות מכבי. בדקה ה-46 אסייג בעט ראשון אך הוא נעצר על ידי כיוף, הכדור חזר לאסייג, שבעט ונעצר בקורה השמאלית. שתי דקות חלפו ורונן חנצ׳יס היה זה שאיים על השער. הוא השתחרר מהשמירה של שחקן הגנה ובעט כדור שטוח אל המסגרת, אך כיוף קלט את הכדור והשאיר את התוצאה זהה.

בדקה ה-66 עומרי רם ניסה להפתיע את שוער חיפה בבעיטה מזווית קשה, אך הכדור הלך אל מחוץ למסגרת. חמש דקות חלפו ורם היה עם הזדמנות נוספת, הוא קיבל את הכדור מנדב נידם ושחרר בעיטה שנעצרה על ידי כיוף. 

רבע שעה שנוספת של כדורגל חלפה, שתי הקבוצות ניסו לייצר מצבי הבקעה אך ללא הצלחה כשהמשחק מתנהל ברובו במרכז המגרש. שתי דקות לפני הסיום חיפה איימה על השער. עילאי חגג קיבל את הכדור במרכז, הוא התקדם מעט ובעט מסף הרחבה כדור חזק שהלך מעט מעל המשקוף.

בדקה ה-92 הצהובים עשו זאת שוב. שקד נבון, שנכנס כמחליף, מצא את עצמו חופשי ומסף הרחבה בעט כדור שפגע במגן חיפה, הטעה את השוער ונכנס פנימה אל הרשת. מכבי עלתה ל-0:2.

רגע לפני שריקת הסיום חיפה צימקה את התוצאה, סוף פודגוראנו הרים כדור מהאגף השמאלי, בן מוסאיוף שמט את הכדור שהגיע אל עילאי חג’ג’, שגלגל את הכדור פנימה. התוצאה נשארה בסיום 1:2 למכבי. חיפה סופגת את הפסד הליגה הראשון שלה העונה.