לאחר שהנבחרות סיימו את משחקיהן, והדשא קיבל אוויר לנשימה בזמן השיזרוע, הגיע הזמן לחזור מהפגרה היישר לליגת הבורסה לניירות ערך. מכבי תפגוש עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור ה-11, במטרה להמשיך את הרצף החיובי שלפני הפגרה. 

מאמנה של מכבי תל אביב ולדימיר איביץ' ואיתן טיבי הגיעו למסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק.  הצטרפו כעת לשידור הישיר

 

איביץ' דיבר על החזרה מהפגרה ואמר:

"השחקנים עבדו קשה בשבועיים האחרונים. עשינו הכנה דומה לטרום העונה בזמן הזה. המשחק נגד ק"ש הוא משחק קשה, במיוחד בבית שלהם. אנחנו יודעים שהמיקום שלהם בטבלה לא טוב, הם יהיו רעבים לעשות תוצאה טובה. אנחנו צריכים להתרכז בעבודה שלנו שהיא להביא 3 נקודות". 

על המערך שהם צפויים לפגוש

"אנחנו רגילים לסוגי משחקים שקבוצות מתגוננות. לפחות 25 משחקים בליגה הם כאלו. אני לא יכול להגיד למאמנים היריבים איך לשחק. אנחנו צריכים לדעת איך להגיב לקבוצות ולמערכים כאלו. השאלה האם השיטה הזו עוזרת לכדורגל הישראלי? זו שאלה אחרת. אני לא רוצה לדבר על קבוצות אחרות. אני מאמן של מכבי, קבוצה שרוצה לשחק התקפי ואגרסיבי. אני אוהב מאמנים עם פילוסופיה שמנסה לנצח כל משחק, בלי קשר לשם הקבוצה שמתמודדת מולה. זה בעיקר פילוסופיה של קבוצות גדולות". 

על הקושי בחזרה מן הפגרה

"אנחנו רוצים לעשות מה שאפשר כדי לנצח. המשחק הראשון כשחוזרים מהפגרה הוא קשה לכל קבוצה. צריך לשחק עם סבלנות, ולהוציא לפועל את תכנית המשחק. יש הרבה דרכים שמשחק יכול להתפתח, אנחנו צריכים לדעת מה אנחנו צריכים לעשות ובצורה שלנו".

על היכולת של הקבוצה

"אנחנו עדיין רק ב-75% יכולת. יש לנו הרבה לשפר בשני צידי המגרש, וזו המטרה שלנו"

על מצבת הפצועים:

"ניקוליץ' טיפל בבעיה הגדולה שהייתה לו, עכשיו נוצר לו משהו חדש בברך שהרופא והצוות הרפואי שלנו מטפלים בו. כולנו מקווים שהוא יחזור אלינו. אני מקווה שב-15 הימים הקרובים הוא יחזור אלינו. הרופא לא אמר שהוא צריך לעבור ניתוח. לגבי צ'יקו, הוא בהליך שיקומי. זו פציעת שריר קלה, אבל אנחנו לא יודעים כמה זמן זה ייקח לו להחלים. שרן החל לעבוד איתנו בחלק מהאימון. אני מאמין שאחרי המשחק הוא יחזור לפעילות מלאה. בלקמן נפצע גם במהלך המשחקים הבינלאומיים, הוא אמור לחזור בקרוב".