אחרי פגרה בת כ-3 שבועות ליגת הבורסה לניירות ערך חוזרת וכמובן שגם האלופה תשוב לדשא. מכבי תל אביב תצא בשבת (17:30) למשחק חוץ נגד הפועל קריית שמונה במסגרת המחזור ה-11, שייערך באיצטדיון העירוני של העיר הצפונית.

מכבי תגיע למשחק כמוליכת הטבלה וכשבמאזנה 26 נקודות, 3 יותר מאשר למכבי חיפה שמדורגת שנייה.

לפני היציאה לפגרה הרשימו השחקנים של ולדימיר איביץ' עם ניצחון 0:3 על הפועל חיפה. במשחק הקרוב, שיגיע 4 ימים לפני הדרבי הראשון של העונה, הם ינסו להמשיך את היכולת הטובה ועל הדרך לרשום הישג נדיר – שבירת שיא הדקות הרצופות ללא ספיגה בליגה. אחרי 11 משחקים רצופים ו-993 דקות בסך הכל ללא שער חובה, דניאל טננבאום וחבריו רחוקים 10 דקות בלבד משבירת השיא בן 31 שנים של מכבי חיפה ושוערה גיורא אנטמן. 

טיבי:  "רוצים לשמור על השיא אבל הכי חשוב לנצח"

ביום חמישי ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק. הבלם, איתן טיבי, שהספיק לזכות עם קריית שמונה באליפות ההיסטורית שלה, התייחס להיסטוריה נוספת שהוא עשוי לרשום יחד עם מכבי: “זה כן חשוב ואנחנו כן רוצים לשבור את השיא אבל זה לא הדבר החשוב ביותר, כרגע זה לנצח את המשחק. באופן הזה אנחנו מסתכלים על כל משחק, אנחנו באים לנצח, ואם גם נשבור את השיא מה טוב”.

מהעבר השני קריית שמונה פתחה את העונה בצורה מאכזבת מבחינתה ולמשחק נגד הצהובים היא תגיע מהמקום ה-12 וכשבמאזנה 7 נקודות. הקבוצה של איזי שרצקי ביצעה חילופי מאמנים לפני מסר שבועות כשקובי רפואה מונה במקום מסאי דגו. עד כה רשם המאמן החדש ניצחון ושני הפסדים, אחד מהם במחזור שקדם לפגרה – 1:0 ביתי להפועל ת"א. 

ההיסטוריה מגלה כי מכבי תגיע להתמודדות עם רצף של 7 ניצחונות רצופים על קריית שמונה בכל המסגרות. בנוסף 3 משחקי הליגה האחרונים בהם אירחה ק"ש את מכבי הסתיימו עם ניצחון 1:2 של הצהובים.