אקדמיית הנוער קיימה הערב (שני) מפגש נוסף במסגרת פרוייקט שיתוף הפעולה עם מועדונים שונים מרחבי הארץ. הפעם הצוות המקצועי של האקדמייה שיתף את פילוספיית המועדון ושיטת האימון במסגרת החטיבה הצעירה באקדמיה. 

הערב התארחו במתחם האימונים בקריית שלום אנשי מקצוע ממועדונים שונים מרחבי הארץ: הפועל חדרה, ביתר רמת גן, מ.כ. חולון, מ.ס. רמלה, בית״ר ת״א בת ים, עירוני גדרה ומ.כ. אשקלון. את הפרוייקט המיוחד מנהל ראש מערך הסקואטים באקדמיית הנוער, רן אליאס, כאשר הפרוייקט עצמו תחת חסותו של המנהל הביצועי של המועדון, פטריק ואן לוון.

היום המיוחד החל תחת הרצאה של מנהל החטיבה הצעירה לאון אסרף, לאחר מכן האורחים יצאו אל תחומי המגרש לאימון ראווה של קבוצת ילדים ג׳ תוך כדי שיחות עם אנשי הצוות המקצועי בחטיבה הצעירה. הם שוחחו עם ראש מערך השוערים בחטיבה הצעירה, ראש מערך הבנייה הגופנית, מאמן הטכניקה ואשני צוות נוספים.

בסיום היום, מנהל הפרוייקט וראש מערך הסקאוטינג, רן אליאס, סיפר על היום המיוחד ועל המשך שיתוף הפעולה: ״מדובר במפגש שני של הפרוייקט, נכחו היום אנשי מקצוע ממספר קבוצות מרחבי הארץ. המפגשים הללו יתקיימו אחת לחודשיים במתחם האימונים בקרית שלום. הערב המפגש עסק בנושא החטיבה הצעירה באקדמיה, בחודש הבא יהיה מפגש נוסף בנושא החטיבה הבוגרת. בהמשך הדרך מאמנים מהאקדמיה יגיעו למועדונים הללו ויעבירו הרצאה ואימון מעשי במתחמים שלהם.

המטרה של הפרוייקט היא לשתף מהידע של האקדמייה עם קבוצות נוספות ולקיים יחסי גומלין בנושא שחקנים ומידע. אנו מקווים שהפרוייקט יגדל בעתיד וקבוצות נוספות יצטרפו למהלך המיוחד״.