10 דקות משיא חדש
אחרי 10 מחזורי ליגה, מכבי תל אביב עדיין מציגה את הספרה 0 בטור שערי החובה שלה. ה-0:3 על הפועל חיפה אמש (שבת) השלים משחק ליגה עשירי ברציפות העונה ו-11 ברציפות בסך הכל (כולל העונה שעברה) בו האלופה שמרהעל שער נקי. כמובן שהתוצאה גם קירבה אותה מאוד לשבירת שיא כל הזמנים בליגה הבכירה. 

נכון להיום, רצף אי הספיגה של דניאל טננבאום וחבריו עומד על 993 דקות. האחרון שהכניע את מכבי היה ג'ורג' מנדז'ק ממכבי חיפה שעשה זאת בדקה ה-87 של המחזור הלפני אחרון בעונה שעברה. 

מאז כאמור הצהובים נעלו את השער וכעת מכבי רחוקה 10 דקות בלבד משבירת שיא כל הזמנים (1002 דקות) ששייך לגיורא אנטמן ומכבי חיפה, שעשו זאת בעונת 1988/89. עם סיום הפגרה, ב-30.11, מכבי תצא למשחק חוץ נגד הפועל קריית שמונה ואם לא תספוג ב-10 הדקות הראשונות של ההתמודדות תהפוך לשיאנית החדשה. 

גרף השיפור של ההתקפה
מהעבר השני, אתמול כבר היה נראה שמכבי מציגה שיפור גם בחלק ההתקפי. מבט על התוצאות שהשיגה לאחרונה גם מראה מגמה מסויימת.

מאז ה-0:0 נגד חדרה (מחזור 6) שחקניו של איביץ' המשיכו לרצף של 4 ניצחונות ליגה רצופים. נגד אשדוד (מחזור 7) הם הסתפקו ב-0:1 קטן, נגד הפועל ב"ש והפועל רעננה (מחזורים 8 ו-9) ניצחו 0:2 ואתמול כבר כבשו שלישייה. 

בסך הכל, מכבי בעטה אתמול 15 פעמים לעבר השער של הפועל חיפה, כאשר 9 מהאיומים היו מתוך הרחבה – מה שמראה במידה רבה גם על איכות ההתקפות. 

סטטיסטיקה אישית
אייל גולסה נבחר לשחקן המשחק של FACTORY 54 כשהציג יכולת נהדרת במרכז השדה והוסיף שני בישולים לשני השערים הראשונים של מכבי. זו היתה הפעם הראשונה מאז הגיע למכבי בעונת 2016/17 שגולסה משיג שני בישולים במשחק אחד.

מי שנהנו מהמסירות של גולסה היו יונתן כהן ודור מיכה. שניהם העלו את מאזנם ל-3 שערי ליגה העונה, אחד פחות מלצ'יקו אופואדו. 

לצערו של כהן בעיטת פנדל שלו נעצרה על ידי השוער יסמין בוריץ'. זו היתה הפעם הראשונה אחרי 13 בעיטות מדוייקות מ-11 מטרים שמכבי מחמיצה פנדל נגד הפועל חיפה.   

איתי שכטר הבקיע את השער השלישי במשחק. בכך הוא השלים שער ליגה שני העונה, שהיה גם הכיבוש השני שלו ב-3 המשחקים האחרונים.

החלוץ זכה לפירגון מעומר אצילי, שנכנס לקצב עם בישול ראשון –  בהופעתו ה-3 העונה.  

מתן חוזז נהנה ממשחק טוב, שמתבטא גם בסטטיסטיקה. השחקן הצעיר היה פעיל באגף שמאל של מכבי והוביל את הקבוצה עם 2 מסירות מפתח, שהציבו שחקן בעמדת כיבוש. 

ז'איר אמאדור ואיתן טיבי הובילו את הקבוצה עם 9 חילוצי כדור, אנריק סבוריט סיים את המשחק מעט אחריהם עם 8.