2.11: הפועל רעננה – מכבי ת"א, 17:30 במושבה
אחרי הניצחון על הפועל ב"ש, מכבי תנסה להמשיך את המומנטום אל תוך חודש נובמבר במפגש מול הקבוצה הקשוחה של מנחם קורצקי, שסיימה בתיקו את 3 משחקי הבית האחרונים שלה וטרם הפסידה העונה במגרש. רוצים להיות שם בשביל מכבי? לרכישת כרטיסים לחצו כאן. 

9.11: מכבי ת"א – הפועל חיפה, 19:50 בבלומפילד
רגע לפני יציאה לפגרה, האלופה תארח את החיפאים למשחק במסגרת המחזור ה-10 של ליגת הבורסה לניירות ערך ותנסה. בעונה שעברה הצהובים ניצחו 1:3 באיצטדיון סמי עופר והמפגש נגד האדומים בנתניה הסתיים ב-1:1. 

11-28.11: פגרת נבחרת ושזרוע
לא נעים לנו לבשר אבל חודש נובמבר צפוי להיות עמוס בגעגועים. 3 שבועות בלי מכבי הן לא דבר קל והסיבות לכך הן משחקי הנבחרת במוקדמות יורו 2020 (נגד פולין וצפון מקדוניה באמצע החודש) וגם שזרוע החורף המסורתי שעובר על מגרשי הארץ בתקופה זו של השנה. למי שרוצה להבין את הסיבה לכך, מומלץ לצפות בכתבה הבאה. 

בכל מקרה, אנחנו נשתדל לדאוג שלא יהיה לכם יותר מדי משעמם. במהלך חודש נובמבר צפויים להתפרסם כמה תכנים מעניינים הקשורים לקבוצה, כך ששווה להמשיך לעקוב אחר האתר, האפליקציה והרשתות החברתיות של המועדון. 

חגיגת הקניות הגדולה בעולם
חודש הקניות המטורף הגיע, ואנחנו הכנו לכם מבצעים מטורפים בתקופת ה-ShoppingIL בתאריכים 06-08/11 ואירוע Yellow Friday המסורתי שיתחיל ב-28/11. עקבו אחרינו בחנות האונליין הרשמית וברשתות לעדכונים, וצפו להפתעות!

30.11: הפועל קריית שמונה – מכבי ת"א, 17:30 בקריית שמונה
מכבי תשוב מהפגרה הישר אל משחק חוץ בצפון ותתארח אצל הקבוצה של קובי רפואה במסגרת המחזור ה-11. העונה הקבוצות נפגשו במסגרת גביע הטוטו, גם כן בקריית שמונה, ואז ניצחה מכבי 0:1. המשחק יתקיים ימים ספורים לפני הדרבי הראשון של העונה (4.12, מחזור אמצע שבוע)