מכבי תל אביב תחל בשבת (19:50 באיצטדיון בעפולה) את דרכה במסגרת גביע המדינה כשתתארח אצל הפועל אום אל פאחם למשחק בסיבוב ח'. למועדון המצליח ביותר בכדורגל הישראלי יש מטבע הדברים אוהדים רבים בכל קצוות הארץ ורגע לפני המפגש עם אום אל פאחם הגענו אל מי שהוא ככל הנראה האוהד הכי מוכר שלנו בעיר.  

מדובר במהדי ג'בארין. בחור בן 37 שנושם את הצהוב של מכבי כבר 29 שנים ועל פי השיחה עימו נראה שהאהבה רק גוברת עם השנים. "אני אוהד מכבי מאז 1990. חולה מכבי", מספר ג'בארין שגם חושף קשר קצת יותר עמוק למועדון, "החלום שלי היה לשחק במכבי. שיחקתי במשך כמה שנים במחלקת הנוער של המועדון. נערים ב', נערים א' ושנתיים בנוער. הייתי במחזור של טל בן חיים, ראובן עובד, סאלם אבו סיאם, אבי סטרול". 

ואיך בחרת דווקא במכבי?
"כשהייתי בן 8 ראיתי משחק והם שיחקו טוב. אמרתי לאבא שלי 'אבא, מי זו הקבוצה הזו?' הוא אמר לי זו מכבי תל אביב. הם שיחקו יפה וכבר מגיל ילדות התאהבתי. אני הולך לכל משחק. בנתניה הייתי, בבלומפילד כמובן. הרבה אוהדים מכירים אותי".

המשחק הקרוב קצת יותר מיוחד עבורך.
"לכל בן אדם יש כבוד. יש אוהדים של מכבי באום אל פאחם ומצד שני הרבה אוהדים את הפועל (אום אל פאחם) כי כמובן שזו העיר שלהם. אני לא מוותר על מכבי. מכבי זה בדם. אני יודע שיש עוד אוהדים של מכבי בעיר שמתרגשים ורוצים לראות את המשחק".

"אני רוצה שמכבי יבואו לעפולה. שיהיה משחק נקי עם ניצחון. בלי גזענות, בלי כלום. זה רק כדורגל", הוסיף, "שיגידו שמכבי באה וניצחה בכבוד ושכל מדינת ישראל תדע מה זה מכבי ת"א. זה החלום שלי. לחזור הביתה אחרי המשחק עם ראש מורם".

"'הנה בא מהדי. מסתכל על הפועל ויגיד הכל למכבי"

כאחד שחי ונושם כדורגל מהדי לא פיספס את ההזדמנות לעקוב מקרוב גם אחר ההכנות של היריבה בשבת הקרובה. "הרבה חברים שלי משחקים שם. אני מכיר את האימונים שלהם. גם ההנהלה זו משפחה שלי או חברים מהשכונה. לפני כמה ימים הגעתי לאימון וכולם אומרים 'הנה בא מהדי. מסתכל על הפועל ויגיד הכל למכבי'", הוא מספר וצוחק.  

אם שאלתם אז נספר שאום אל פאחם מדורגת במקום הרביעי בליגה הלאומית ורחוקה נכון להיום 9 נקודות מהמקום ממנו עולים לליגה הבכירה. על המאצ'-אפ המקצועי הוסיף ג'בארין: "אני מקווה שנלחץ אותם, עם הגנה טובה וחזקה. מכבי טכנית יותר. ראיתי את אום אם אל פאחם ויודע איך הם משחקים".

זו ההזדמנות להזכיר שהעונה יצא לאוהדי אום אל פאחם שם טוב במיוחד בכל הקשור לתמיכה בקבוצתם וג'בארין מאשר: "הקהל פה באמת אחד הטובים בליגה הלאומית. לעיר היה חסר הכדורגל. אוהבים פה כדורגל. בעבר היו הרבה קבוצות בעיר בליגות נמוכות ועכשיו סוף סוף הקבוצה בליגה הלאומית".

לסיום, מה תהיה התוצאה?
"אני רוצה ניצחון. אם אפשר אז שלוש, ארבע או חמש. כמה שיותר – יותר טוב. אני רוצה לעבור את השלב הזה עם ניצחון. לא רוצה שהמשחק ילך להארכה או פנדלים. רוצה לסיים את זה בתוך 90 דקות".