בעיצומו של חג החנוכה מכבי תל אביב תעלה הערב (שלישי, 20:15) למשחק במסגרת מחזור אמצע שבוע (מחזור 15) בליגת הבורסה לניירות ערך. האלופה תתארח אצל בני יהודה לדרבי תל אביבי קטן באיצטדיון בלומפילד ותנסה לשוב למסלול הניצחונות.

שחקניו של ולדימיר איביץ' ינסו להתאושש מההפסד המפתיע בגביע המדינה ויגיעו למשחק כשהם מדורגים במקום הראשון בטבלה עם יתרון של 3 נקודות על פני מכבי חיפה השנייה. בנוסף, הצהובים יקוו להשיג 3 נקודות לאחר ששני משחקי הליגה האחרונים של הקבוצה הסתיימו בתיקו.  

מהעבר השני בני יהודה מגיעה למשחק כשהיא מדורגת במקום ה-8 עם 18 נקודות. בכל הקשור לליגה, הקבוצה של יוסי אבוקסיס מגיעה לאחר 3 משחקים רצופים ללא ניצחון, כאשר שני האחרונים שבהם היו הפסדים להפועל חיפה ועירוני קריית שמונה. 

זה יהיה מפגש הליגה השני העונה בין מכבי לזהובים. כזכור, המשחק הראשון בין השתיים היה גם משחק הבית הראשון של מכבי באיצטדיון בלומפילד המחודש, שהסתיים ב-0:0. עוד קודם לכן מכבי ניצחה 0:1 את בני יהודה במשחק אלוף האלופים שנערך בחודש יולי האחרון. 

מאמן מכבי ולדימיר איביץ' אמר לקראת המשחק: ""אנחנו יודעים איזה מועדון אנחנו מייצגים ואנחו צריכים להיות אחראים שהתוצאות שלנו בעתיד יהיו טובות. נעבוד קשה, נצטרך תמיכה מהאוהדים, שאני בטוח שהם יהיו איתנו. בסוף לכולנו יש את אותה מטרה ואנחנו יכולים להצליח אם נהיה ביחד".

מלבדו, דיבר גם הקשר אבי ריקן שהוסיף: "זה משחק ליגה. המפעל האחרון שנשאר לנו וכמובן שאנחנו רוצים לחזור למסלול הניצחונות. אחרי שבת יש לנו הזדמנות לתקן ואנחנו צריכים להגיע מוכנים. זו יריבה שהקשתה עלינו בשנים האחרונות ונצטרך להיות במיטבנו. הדרך הכי טובה להתאושש היא לחזור לנצח כדי לא לחשוב על תקופות כאלה. אנחנו רוצים לצאת לדרך חדשה עם ניצחון".