פרי גיים
מכבי תל אביב נעלה הערב (שבת) את הסיבוב הראשון שלה כשאירחה באיצטדיון בלומפילד את מכבי נתניה למשחק במסגרת המחזור ה-13 של ליגת הבורסה לניירות ערך.

הצהובים הגיעו מהפסגה כאשר ערב המשחק הפער שלהם עמד על 5 נקודות ממכבי חיפה השנייה. לאחר ה-0:3 על הפועל ת"א בדרבי באמצע השבוע, המאמן ולדימיר איביץ' בחר לבצע מספר שינויים בהרכב ומי שפתחו הפעם היו אופיר דוידזאדה, מאור קנדיל, רוסלן ברסקי, אילון אלמוג, איתי שכטר וז'איר אמאדור ששב לסגל. 

מהעבר השני, נתניה הגיעה לאחר שבמחזורים האחרונים חל שיפור ביכולתה ולאחר 3 ניצחונות רצופים. האורחים חסרו את פאטוס בצ'יראי הפצוע כאשר המאמן סלובודן דראפיץ' בחר לעלות עם חלק קדמי שכלל את גיא מלמד ויונס מלדה. 

מחצית ראשונה
נתניה היתה הקבוצה המסוכנת יותר בדקות הראשונות עם בעיטות של זבידאת וקהת שלא הצליחו למצוא את הרשת. בדקה ה-13 מכבי התקרבה מאוד לכיבוש לאחר הרמה של אצילי ונגיחה של קנדיל שנהדפה מקו השער.  4 דקות לאחר מכן עומר אצילי מצא את הרשת אבל השער שלו נפסל בטענה מוצדקת לנבדל. 

מכבי המשיכה להיכנס למשחק ובדקות הבאות נגיחה של טיבי נבלמה מקו השער וניסיון של אלמוג לסובב לפינה הרחוקה פיספס את המסגרת במעט. בדקות הבאות החל תסריט מתסכל עבור אילון אלמוג שכבש פעמיים לאחר שתי התקפות נהדרות של מכבי אך בפעם הראשונה (34) השער נפסל בטענה לעבירה של איתי שכטר על דני עמוס ולאחר מכן (38) בטענה גבולית לנגיעת יד של החלוץ הצעיר. 

מחצית שנייה
גם המחצית השנייה החלה עם אירוע שכבר הפך לשכיח – פסילת שער של מכבי (51). הפעם גלזר מסר מסירת עומק לאצילי, שהשתלט עליה בעזרת היד והשער נפסל בצדק. בדקה ה-58 איביץ' החל לרענן את השורות והכניס את דור מיכה במקום רוסלן ברסקי. 3 דקות לאחר מכן דווקא נתניה הגיעה להזדמנות לא רעה אבל בעיטה של סתיו פיניש מתוך הרחבה חלפה מעל המשקוף של טננבאום. 

מכבי המשיכה לנסות למצוא את הרשת ובדקה ה-65 היתה קרובה לאחר מצב נייח ובעיטה של אלמוג שנהדפה על ידי עמוס לקרן. 5 דקות לאחר מכן הגיע גם התור של אלירן עטר להיכנס ולשוב לדשא לאחר שהחליף את אילון אלמוג ובדקה ה-79 גם שחר פיבן עלה על המגרש במקום מאור קנדיל. 6 דקות לסיום עטר קיבל הזדמנות קורצת לכבוש בכדור חופשי מ-17 מטרים אבל הכדור פגע בחומה והוסט. 0:0 בסיום.